کنترل شیوع کرونا از موفقیت های دولت جدید است

حجت الاسلام جعفری گفت: چند ماهی که از شروع کار دولت جدید می گذرد و شاهد رشدهایی مانند پیشرفت های حاصل شده در مبارزه با ویروس کرونا و وارد کردن واکسن و واکسینه شدن مردم بودیم و الحمدالله امروز شهری در ایران نیست که در وضعیت قرمز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «یوسف جعفری»، امروز (سه شنبه 13 اردیبهشت) در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: ماه رمضان که گذشت ماه برکت  الهی بود ماه غبارزدایی بود ماه بروز ایمان بود و مردم در ماه مبارک رمضان در کنار روزه داری کمک به محرومین و مواسات را فراموش نکردند.

امام جمعه خاوران افزود: امروز نمونه این همدلی را در کمتر کشوری می توان مشاهده کرد و شما وضعیت دیگر کشورهای اروپایی را ببینید، متوجه می شوید.

وی اضافه کرد: چند ماهی که از شروع کار دولت جدید می گذرد و شاهد رشدهایی مانند پیشرفت های حاصل شده در مبارزه با ویروس کرونا و وارد کردن واکسن و واکسینه شدن مردم بودیم و الحمدالله امروز شهری در ایران نیست که در وضعیت قرمز داشته باشد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به گرانی ها نیز گفت: گرانی یک مسئله ای است که حقیقتا مردم عزیز ما را رنج می دهد و مشکل گرانی ها و فشار بر مردم و اقشار ضعیف است.

وی تاکید کرد: همه ما توقع داریم جلوی این گرانی ها را بگیرند و عدم نظارت کافی و مدیریت قوی باعث گرانی ها شده و مردم را رنج می دهد.

کد خبر 1172098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha