باغ «مزار مشاهیر و مفاخر» در شیراز احداث می شود

شریف گفت: به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، یک قطعه زمین در شیراز به احداث باغ «مزار مشاهیر و مفاخر» اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا شریف»، امروز (سه شنبه 13 اردیبهشت) از احداث باغ مزار مشاهیر و مفاخر در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، یک قطعه زمین در شیراز به احداث باغ «مزار مشاهیر و مفاخر» اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز افزود: شیراز دارای سوابق تاریخی دیرینه ای است و پاسداشت مشاهیر و مفاخر همواره باید در اولویت باشد.

وی اضافه کرد: احداث مکان ویژه مشاهیر و در شان مفاخر ایران و شهر شیراز در دستور کار سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز قرار گرفته و به زودی اجرا خواهد شد.

شریف تاکید کرد: شهرداری شیراز برای اختصاص یک قطعه ویژه تدفین مشاهیر و فرهنگ وران شهر شیراز پیگیری های لازم را به انجام رسانده و با استفاده از یک قطعه زمین که ما بین دو آرامستان «دارالسلام» قرار دارد موافقت شده است.

وی ادامه داد: طرح آرامستان «مشاهیر» در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز مورد بررسی تخصصی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید و با مشخص شدن هیئت امنای آرامستان مشاهیر، شهرداری شیراز مجوز یافت با هماهنگی با دستگاه ‌های مربوطه و با تدوین آیین ‌نامه مربوط به نام ‌آوران و مشاهیر در این زمینه خدمات ارائه دهد.

شریف گفت: طبق این مصوبه، مشاهیر ومفاخرمذهبی، ادبی، فرهنگی، علمی و هنری و مفاخر ورزشی مشمول تدفین در این آرامستان خواهند شد.

کد خبر 1172115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha