مسئولان نسبت به تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند/ شهید مطهری از مصادیق جهاد تبیین است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فضای مجازی ابزاری برای تحقق جهاد تبیین است گفت: مسئولان نسبت به تحقق شعار سال اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه نماز عید فطر که سه شنبه 13 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) کرج برگزار شد گفت: تدوین برنامه مستمر و مدون برای تحقق شعار سال ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: شعار سال از طرف مسئولان استان تبیین شود و با یک برنامه منسجم و پیسوته تنظیم گردد و از مردم درخواست شود که برای تحقق شعار سال چه کمکی می توانند انجام دهند.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور حماسی و پرشکوه مردم البرز در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در ماه رمضان سال جاری در استان البرز همراه با حضور پرشور نوجوانان و جوانان بود که این مطلب چشم دشمنان را کور کرد.

 

وی ادامه داد: تلاش استکبار و دشمنان نظام اسلامی با شکست منجر شد و حضور حماسه آفرینی نوجوانان و جوانان نشان داد که پیوند نسلی در جامعه اسلامی برقرار و جاری است.

 

امام جمعه کرج عنوان کرد: عزم و اراده شاخص مردم البرز به ویژه قشر نوجوان و جوان برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های اسلام ستودنی است.

 

خطیب نماز جمعه کرج افزود: در شرایطی که بسیاری از سران منطقه در صدد این هستند که عادی سازی روابط با اسرائیل را انجام دهند شاهدیم که چگونه نوجوانان و جوانان با حضور پرشور در عرصه راهپیمایی روز قدس حماسه آفرینی می کنند.

 

به گفته آیت الله حسینی همدانی، مردم انقلابی ایران پرنشاط و با روحیه جهادی در دفاع از ارزش ها و آرمان ها ایستاده اند و هرگز عقب نشینی نخواهند کرد.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک روز معلم و تسلیت شهادت شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری به عنوان یک اسلامی شناس مجاهد، همواره جلوتر از زمانه خود بود، او جامعه شناسی است که در جریانات فکری، سیاسی و ارزشی همواره پیشگام بود.

 

مجاهدان عرصه تبیین از مصادیق جهاد تبیین هستند

 

خطیب نماز جمعه کرج به موضوع جهاد تبیین و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: کسانی که با آگاهی و ژرف اندیشی نسبت به ابهام ها و انحراف های دشمنان اسلام پاسخ می دهند مجاهدان عرصه تبیین هستند که نمونه شاخص آن شهید مطهری است.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان و بهبود زمینه های زندگی آنان از جمله مطالبات به حقی است که مسئولان امر باید نسبت به آن رسیدگی لازم را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: معلمان و مربیان با حفظ روحیه اقتدار و امید در میان دانش آموزان و حس عزت مندی برای استقلال کشور تلاش کنند.

 

به گفته وی، جهاد تبیین مقوله تک بعدی نیست، آنچنان که رهبرمعظم انقلاب بارها نسبت به ضرورت رشد و اصلاح امور اقتصادی کشور بیاناتی را فرمودند.

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: ارتقاء قدرت و قوت جامعه مسلمین با تقویت ملی با هدف از بین بردن مشکلات اقتصادی و رشد رفاه اجتماعی فراهم می شود.

 

فضای مجازی یکی از ابزارهای جهاد تبیین است

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای جهاد تبیین است که می توان با بهره مندی از این ظرفیت و توان جبهه فرهنگی را رشد داد و با روش های روانشناسانه دقیق و هوشمندانه مقابل دیکتاتوری رسانه های استکباری ایستاد.

 

به گفته وی، از رئیس جمهوری تقاضا می شود که به داد فضای مجازی برسد که تأخیر در این مهم آثار و خسارت های زیان باری به همراه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در البرز در پایان به ضرورت تکریم روزه اولی ها اشاره کرد و گفت: انتظار داریم خانواده ها نوجوانانی که روزه اولی بودند را در پایان این ماه به مناسبت عید فطر مورد تکریم قرار دهند.

 

 

کد خبر 1172117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha