باید در حفظ و حمایت از جبهه ولایت تلاش کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه بر اساس منطق قرآن ۲ جبهه حق و باطل وجود دارد گفت: پرچمدار جبهه حق اولیای الهی، امامان معصوم (ع) و ولایت فقیه هستند که باید سعی کنیم جبهه ولایت را حمایت و حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: پس از ماه مبارک رمضان نباید سحرخیزی، استغفار، دعا، نماز اول وقت و دیگر مسائل عبادی و معنوی کمرنگ شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه یک ماه روزه‌داری را باید ذخیره‌ای برای تمام سال قرار دهیم و از آن بهره ببریم اضافه کرد: ثمره یک ماه روزه‌داری و بندگی خدا، تقوای الهی و پرهیز از گناهان است.

 

وی اضافه کرد: شیطان که یک ماه در بند اسارت بود پس از ماه رمضان سعی می‌کند اعمال ما را که شامل دوری از تهمت، افترا، غیبت و ... با تشویق و ترغیب به گناه آلوده کند از این رو باید مراقب باشیم که فریب شیطان را نخوریم.

 

امام جمعه اهواز بر توجه به وجود مقدس امام عصر (عج) تاکید کرد و افزود  بر اساس منطق قرآن ۲ جبهه بیشتر وجود ندارد یکی جبهه حق و دیگری جبهه باطل که پرچمدار جبهه حق اولیای الهی، امامان معصوم (ع) و ولایت فقیه و جبهه باطل طاغوت و اولیای شیطان است.

 

وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم جبهه ولایت را حمایت و حفظ کنیم یاد آور شد: جبهه ولایت همان جبهه حق است که ابتدای آن رسول الله و انتهای آن امام زمان (عج) است و در مقطع فعلی به واسطه ولایت مطلقه فقیه پیش می‌رود و نباید از او جدا شد.

 

کد خبر 1172139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha