برگزاری مسابقه «پدرها و پسرها» باهدف تحکیم روابط خانواده در جهرم

زارعیان از برگزاری اولین دوره مسابقه «پدرها و پسرها، پدربزرگ و نوه» با هدف تحکیم روابط خانواده در شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدعلی زارعیان جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی و تحکیم روابط میان پدران و پسران و همچنین ایجاد شادابی و نشاط در خانواده و بهبود آمادگی جسمانی در قالب فعالیت های ورزشی و انجام بازی های تفریحی، اولین دوره مسابقه «پدر و پسر، پدربزرگ و نوه» در جهرم برگزار می شود.

 

دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم افزود: این مسابقه مهیج در ۶ بخش ویژه نوجوانان سنین هشت تا ۱۰ ساله، 11 تا ۱۳ ساله و 14 تا 17 ساله برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم شهروندان آزاد است.

 

زارعیان به نحوه نام نویسی برای شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از 17 اردیبهشت تا 22 اردیبشهت از ساعت ۶ تا هشت عصر با مراجعه به اداره ورزش و جوانان نام نویسی کنند.

 

دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم به بخش های این مسابقه اشاره کرد و گفت: این مسابقه در بخش های «حمل با فرغون»، «باد کردن بادکنک»، «طناب زنی»، «زدن توپ به دروازه گل فنی»، «حمل توپ» و «پرش کانگورو» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد‌: زمان برگزاری مسابقه «پسر و پدر» هر هفته جمعه ها از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در مجموعه ورزشی «شهید فرجام» و سالن ورزشی «۹ دی» است.

 

زارعیان در پایان گفت: این مسابقات با همکاری اداره ورزش وجوانان؛ تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج و تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» برگزار می شود.

کد خبر 1172144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha