کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: در راستای تحقق سیاست‌های توسعه آفرین و توانمندسازی اتاق بازرگانی سنندج، کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی برگزار می‌شود.

سید کمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین دوره جایزه رسانه‌ای پێنووس در سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی با حضور دکتر محمود مختاریان استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

 

وی اظهار کرد: در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران، اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه استان کردستان برگزار می شود، دکتر محمود مختاریان استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر رسانه سخنرانی می کنند.

 

حسینی افزود: در قالب برنامه های جانبی جایزه رسانه‌ای پێنووس و نیز تحقق سیاست‌های توسعه‌آفرین و توانمند سازی اتاق سنندج، در روز شنبه همزمان با اختتامیه جایزه پێنووس کارگاه آموزشی فتوژورنالیسم و گرافیک در مطبوعات کُردی با حضور دکتر مختاریان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به همراهی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کردستان و دبیرخانه جشنواره‌ پێنووس در برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: برای حاضرین در این کارگاه گواهینامه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی سنندج توانمندسازی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای کردستان را بستری برای کمک به رشد شاخص‌های اقتصادی و رونق فضای کسب و کار عنوان کرد و اضافه کرد: معرفی ظرفیت‌های استان و تولید محتوای اثرگذار در سطح کشور  می‌تواند به تسریع در توسعه کردستان کمک کند.

کد خبر 1172148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha