برای انجام جهاد تبیین باید شهادت طلبانه وارد میدان شد و عمل کرد

قنبری، گفت:جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است و برای انجام جهاد تبیین باید شهادت طلبانه وارد میدان شد و عمل کرد.

 مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین ، گفت:از عوامل اهمیت جهاد تبیین می توان به سیره اهل بیت علیهم السلام، حفظ زنجیره تواصی، حفظ حضور مردم در صحنه، عملیاتی شدن ارزش‌ها و آرمان‌ها، مقابله با فتنه‌ها، مطالبه گری و کمک به حل مشکلات و خطر رها شدن تبیین در انحراف جوانان اشاره کرد .

 

 

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: جهاد تبیین به زبان ساده یعنی جنگ روایت ها، هر کسی موضوعی را روایت کند در رسانه ها برجسته می شود و در افکار عمومی نقش پیدا می کند و امروز هم مقام معظم رهبری تأکید نمودند که اگر ما وضعیت خودمان را روشن نکنیم و روایت نکنیم، دشمن آنطوری که دلش می خواهد روایت می کند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امروز درحوزه های مختلف مباحث جهاد تبیین وظیفه داریم که به مناسبت های مختلفی نظیر روز قدس تبیین کنیم که حق و باطل کدام است، چرا این حق و باطل در فلسطین مظلوم اتفاق افتاد و دشمنان بدنبال چه اهدافی بودند و امروز جهان اسلام چه حمایت هایی از فلسطین می کند، همه این ها را باید بررسی کنیم و ذهن ما را با داده های دشمن همراه نکنیم.

 

 

 قنبری تصریح کرد: توقعی که مقام معظم رهبری از ما دارد این است که در میدان مبارزه با دشمن با بصیرت عمل کنیم و در حوزه دشمن شناسی دقت کنیم، دشمن را بشناسیم چون آنها بدنبال این هستند که ما دوست را با دشمن اشتباه بگیریم و خودزنی کنیم و توقع دیگری مقام معظم رهبری از همه آحاد ملت دارند؛ همدلی، همراهی و برادری در همه زمینه هاست.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  کرمانشاه با بیان اینکه تبیین و روشنگری امروز امری لازم و ضروری است؛ اظهار کرد: دشمنان و معاندان با نقاب تزویر به میدان آمده اند. از این رو باید مجاهدانه در این میدان به صحنه آمد و حقایق انقلاب را تبیین کرد.

 

 

 

کد خبر 1172197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha