آماده باش ۲۰۰ امدادگر برای برگزاری همایش بزرگ صعود به ارتفاعات بازی دراز

کمری،گفت: با توجه به برگزاری همایش بزرگ صعود به ارتفاعات بازی دراز ۲۰۰ امدادگر از شهرستانهای مختلف استان و شهرستان سرپل ذهاب بصورت آماده باش قرار دارند.

مهدی کمری در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به فراهم شدن تمهیدات و تجهیزات لازم برای برگزاری همایش بزرگ صعود به بازی دراز در سرپل ذهاب،گفت: امسال در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت شاهد برگزاری یادواره شهدا و همچنین صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز با حضور سخنرانان و مداحان کشوری خواهیم بود که در این راستا تمام دستگاه‌های شهر سرپل ذهاب بخصوص هلال احمراین آمادگی را دارند که پذیرای زائران باشند.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب با بیان اینکه هلال احمر شهرستان برای پوشش امدادی برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز آمادگی کامل را دارد تا میزبان راهیان نور باشد، افزود: جهت رفاه و ارائه خدمات به زائران ۵دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس تجهیز و آماده شده که در روز برگزاری مراسم در نقاط مختلف مستقر شوند تا در خدمت زائران راهیان نور باشند.

 

 

وی  خاطر نشان کرد: تهیه۵۰ هزار بطری آب معدنی برای توزیع در بین زوار و شرکت کنندگان ، تمهید مقدمات لازم برای برپایی ایستگاه سلامت ، استقرار تیم درمان توانبخشی، انجام کارهای بشردوستانه، توزیع ده هزار تخته پتو ، موکت و زیرانداز در ۲۲ مدرسه ، ۲۳ مسجد و ۸ سالن ورزشی برای اسکان زوار ، هماهنگی لازم بالگرد هلال احمر استان برای گلباران مسیر راهپیمایی و یادمان شهدای بازی دراز از جمله برنامه های حاشیه این مراسم است.

 

 

کمری تصریح کرد: توسط اعضای جوانان هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب ایستگاه فرهنگی در یادمان شهدای بازی  برپا و چادرهای آن نصب خواهد شد تا برنامه های متنوع فرهنگی «چلچراغ» و «رفیق خوشبخت ما» که از برنامه های تدوین شده برای هر چه باشکوه ترین برگزاری این مراسم برگزار شود.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب گفت: بعد از دوران دفاع مقدس هم هر سال تعداد زیادی ایثارگران به این منطقه برای تجدید دیدار و تجدید میثاق با شهدای این عملیات مشرف می‌شوند.

کد خبر 1172218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha