رویداد «ماه امت»،‌ سطح هویت بین المللی شهر را بالا برده است

علیزاده گفت:«ماه امت» به عنوان اولین رویداد بین المللی در دوره ششم شورای شهر که با حضور کشورهای افغانستان، ایران، پاکستان و لبنان برگزار می‌شود فرصتی است تا انسجام و همدلی بین کشورها بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید ابراهیم علیزاده» در جریان حضور در رویداد بین المللی «ماه امت» اظهارکرد: «ماه امت» به عنوان اولین رویداد بین المللی در دوره ششم شورای شهر که با حضور کشورهای افغانستان، ایران، پاکستان و لبنان برگزار می‌شود فرصتی است تا انسجام و همدلی بین کشورها بیشتر شود.

 

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای مشهد افزود: این حرکت که بین کشورهای همسایه ایران باعث اتحاد بیشتر میشود و با افزایش همدلی بین آنها می تواند منشاء اثر برای ارتباطات بعدی باشد.

 

وی به اهمیت گسترش روابط فرهنگی اشاره و بیان کرد: در کنار موسیقی می توانیم از فرهنگ قصه گویی، سینما و تئاتر نیز استفاده کنیم و چون اتحاد ما با کشورهای اسلامی است می توانیم قرآن را محور ارتباطات بیکران بین المللی بین کشورهای جهان اسلام قرار دهیم.

 

علیزاده اظهار کرد: چون این اتفاق در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و همزمان با عید فطر در حال اجرا است به فال نیک می‌گیریم چون عید فطر، عید بزرگ مسلمانان جهان است و اتحاد اسلام را در این عید به وضوح میبینیم.

کد خبر 1172283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha