صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز فرصتی برای معرفی مناطق عملیاتی این منطقه  است

فرزادی پور،گفت: مراسم صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز فرصتی مهم جهت معرفی مناطق عملیاتی این منطقه و رشادت های رزمندگان و شهدای شاخص آن است.

نورالدین‌فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری افتتاحیه مراسم راهیان نور در غرب کشور، گفت: تمهید مقدمات برگزاری مراسم و میزبانی شایسته از میهمانان و کاروانهای راهیان نور از دوم فروردین ماه با تشکیل شش کمیته آغاز شده است .

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی امروز روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به همت ارتش و همکاری تیپ ۷۱ و هوانیروز کرمانشاه در یادمان این شهید در روستای زرینجوب برگزار و مراسم یادواره شهدای بازی دراز نیز حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می شود.

 

 

وی با اشاره به مراسم اصلی که صعود سراسری ۵۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز است، خاطر نشان کرد: در صبح روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه در ارتفاعات بازی با سخنرانی سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء برگزار می شود .

 

 

 

فرزادی پور با بیان اینکه این مراسم فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا خواهد بود و مردم از نزدیک این ارتفاعات را خواهند دید که رزمندگان اسلام این ارتفاعات را چگونه از دشمن پس گرفتند، تصریح کرد: برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز پیام ویژه فرهنگی بصیرت افزایی دوران دفاع مقدس و شنیدن روایتی از دلاوری و ایثار و سلحشوری مردان مرد این آب و خاک در دفاع از کشور خواهند بود .

 

 

 

کد خبر 1172336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha