خدمت رسانی به نیت امام رضا(ع) از ساخت خانه محروم تا احداث زمین ورزشی برای روستائیان

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تاسی از سیره حضرت رضا(ع) با هدف دستگیری از نیازمندان با همراهی خیرین اححداث و بهسازی ۴باب خانه مسکونی را در دست اقدام دارند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند، از بازدید «محمداسماعیل امامزاده» دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران از روند احداث و بهسازی منازل مسکونی نیازمندان شهرستان بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این خانه های محروم به همت خادمیاران رضوی احداث شده اند.



مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسرافزود: به همت کانون محلی خدمت رضوی روستای فولادکلا بابلسر ۴ باب منزل مسکونی برای نیازمندان ساخته شده و یا در حال احداث است.

وی ادامه داد: برای احداث این‌ واحدهای مسکونی به همت خیرین و خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) هفتصد میلیون تومان هزینه شد.

 

ولی تبار همچنین به بازدید دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران از پروژه زمین ورزشی در حال احداث در روستای فولادکلا بابلسر نیز اشاره کرد و افزود: برای این پروژه که با همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستا و همکاری خادمیاران در حال اجرا است ، یکی از خادمیاران بابلسری مبلغ صد میلیون تومان برای چمن سبز این ورزشگاه هزینه کرده است .

کد خبر 1172339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha