فراخوان عکاسی «می پئر، می مار» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با همکاری مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ و هنر، فراخوان عکاسی «پدر و مادر من» را ویژه مخاطبان شهرستان بندرانزلی منتشر‌کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، فراخوان عکاسی " می‌پئر، می‌مار" (پدر و مادر من) با هدف تعمیق پیوند‌های فرزندان با اولیا و افزایش شناخت هرچه بیشتر آنان از ویژگی‌های فکری و جسمی مادران و پدران و افزون‌شدن پیوند‌های خانوادگی در سایه یک حرکت فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی و منتشر‌ شده است.

 

حضور در مراکز فرهنگی هنری شماره 1 و  2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی طی یک بازه زمانی مشخص و ثبت تصاویر دست‌های پدر و مادر، از شرایط همراهی با این حرکت فرهنگی‌ هنری محسوب‌ می‌شود که با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه تبلیغاتی خدایاری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شهرستان بندرانزلی منتشر‌ شد.


براساس این فراخوان، علاقه‌مندان تمامی گروه‌های سنی ‌تا پایان اردیبهشت سال 1401 فرصت‌ دارند ضمن تماس با شماره‌های ثابت و هم‌چنین ارسال پیام به شماره واتس‌اپ‌ مراکز فرهنگی هنری شهرستان بندر‌انزلی، برای شرکت در این فراخوان اعلام آمادگی‌ کنند.


بر همین اساس نیز شماره‌های ثابت 44543058-013 و 44421122-013 به ترتیب برای تماس با مراکز شماره 1 و 2 کانون بندرانزلی و شماره‌های واتس‌اپ 09114661730 و 09111841532 جهت ارسال پیام به همکاران این مراکز معرفی‌ شده‌ است.


تجلیل از برترین‌ها و برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی متشکل آثار، بخش پایانی این حرکت فرهنگی و هنری  است.

 

گفتنی است، مخاطبانی که به هردلیل، امکان همراهی پدر و مادر برای آنان فراهم‌ نیست می‌توانند با مادر، پدر یا ولی خود در این فراخوان شرکت‌ کنند.

 

کد خبر 1172364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha