مربیان و متعلمین جلسات خانگی قرآن کریم رمضان ۱۴۴۳ قروه تجلیل شدند

مربیان و متعلمین جلسات خانگی قرآن کریم رمضان ۱۴۴۳ از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ۱۵ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری این مراسم تجلیل اظهار کرد: در دهه پایانی ماه بندگی خدا به تعداد ۲۵ حلقه قرآنی با محتوای قواعد قرآنی و تفسیر و تبیین ۳۰ روز ۳۰ آیه انجام شد.

 

وی افزود: در همین راستا برگزاری جلسات منظم قرآنی در محلات و منطقههای شهری با حضور مردم و با مشارکت و میزبانی خود مردم، زمینه ساز توسعه جلسات خانگی در کشور را فراهم کرده که آثار و برکات بسیاری را برای جامعه دینی به بار آورده است.

 

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: در واقع کار جهادی جلسات خانگی قرآن، حرکتی فرهنگی و ماندگار است که می‌تواند ضمن ایجاد همگرایی بیشتر در بین اهل محل در جامعه تاثیرگذار باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تصریح کرد: جلسات قرآن خانگی از آن جا که نخستین و بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی را شکل می‌دهد، زمینه آشنایی عمومی با فرهنگ قرآن و تربیت نسل قرآنی است.

 

گفتنی است؛ با حمایت مدیرکل و مجموعه قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از مسئولان و قرآن‌آموزان حلقه‌ها با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1172396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha