همایش بزرگداشت مقام معلم در فومن برگزار شد

بیتا گفت: همایش بزرگداشت مقام معلم با تجلیل از ۲۴ معلم توانمند منطقه ای و استانی در فومن برگزار شد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگ وبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که در بخش آموزش شهرستان انجام شده تقویت بنیه علمی دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و جلوه های ویژه معلمی در دوران کرونا بود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه از 24 معلم توانمند منطقه ای و استانی طی مراسمی تقدیر خواهند شد افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلات خاصی را برای جامعه به دنبال داشت به نحوی که در بخش آموزش و پرورش، آموزش‌های مجازی جایگزین آموزش‌های حضوری شد و از 14 فروردین ماه آموزش به صورت تمام حضوری در حال انجام است.

 

وی گفت: بر اساس شایستگی های حرفه ای معلمان و تولید محتوای آموزشی در زیست بوم جدید و جلوه های ویژه معلمی، فرهنگیان منتخب شهرستانی، استانی و چهره ماندگار انتخاب شدند و امروز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، از معلمان منتخب در سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

بیتا تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا با حضور مسئولین، مدیران مدارس و نماینده بنیاد شهید، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی شهرستان، رونمایی از تابلو تصویر اولین معلم شهید استان گیلان، شهید ابراهیم جعفری بوئینی در اداره آموزش و پرورش و شرکت در نماز جمعه با حضور جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان از جمله برنامه‌های این نهاد در هفته معلم بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته سخنرانی مدیر آموزش و پرورش قبل از خطبه نماز جمعه، میزخدمت و تکریم ارباب رجوع در طبقه همکف اداره آموزش و پرورش شهرستان و همراهی معاونین و کادر اداری آموزش و پرورش دربرنامه سپاس معلم برخی مدارس است.

کد خبر 1172404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha