برپایی کاروان شادی در مناطق محروم شهرستان اندیمشک

شیخ قلاوند از برپایی کاروان شادی و اجرای برنامه‌های متنوع برای دانش‌آموزان و کودکان مناطق محروم شهرستان اندیمشک خبر داد.

«پیام شیخ‌قلاوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر و همچنین با توجه به فرارسیدن هفته هلال احمر، کاروان شادی به همراه اجرای برنامه‌های متنوع برای دانش‌آموزان و کودکان در مناطق محروم شهرستان اندیمشک برپا شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک افزود: این کاروان با مشارکت جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و اعضای تیم سحر جمعیت هلال احمر در منطقه ادریسی بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک برپا شد.

 

وی اذعان کرد: در حاشیه برپایی این کاروان، بسته‌هایی شامل اسباب‌بازی، کتاب داستان، دفتر نقاشی، مداد رنگی در قالب بازی و مسابقه بین کودکان این منطقه توزیع شد و اهدای وجه نقد نیز صورت گرفت.

 

شیخ قلاوند تصریح کرد: همچنین در جمع تعدادی از اهالی منطقه ادریسی حاضر شدیم تا در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گیریم و قول مساعد دادیم که پیگیری‌های را در حد توان برای رفع مشکلات داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور در مناطق و روستاهای محروم را از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌ایم و بنا داریم ضمن رقم زدن لحظاتی شاد برای کودکان، در جریان مشکلات و خواسته‌های مردم قرار بگیریم و از طریق رایزنی، این مشکلات را به گوش مسئولان مربوطه برسانیم.

 

کد خبر 1172407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha