حجت‌الاسلام شفیعی دلبسته مبانی و جریان هدایت امامین انقلاب بود

حجت‌الاسلام سرلک با اشاره به اینکه برای سید محسن انسان به عنوان عیال خداوند موضوعیت داشت گفت: سید محسن در عین توجه بی‌نظیر به مبانی انقلاب و دلبستگی و شیفتگی به جریان هدایت امامین انقلاب، آغوشی گشاده و چهره‌ای منبسط داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام علی سرلک» امروز (پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت) در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی که در مصلای نمازجمعه اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام این عالم وارسته اظهار کرد: زندگی سید محسن بوی ماندگاری و عطر جاودانگی داشت و همیشه در راه خدا قدم برمی‌داشت.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگرچه با جسم حجت‌الاسلام شفیعی مراوده نداریم ولی دل‌ها از وجود ایشان همچنان بهره می‌برد افزود: در مراسم ختم باید چند نکته را مدنظر داشت، یکی اینکه رفتن نزدیک است و باید دانست که زندگی ما بدون نگاه به رفتن در بن‌بست های فراوانی قرار می‌گیرد و لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و مرگ در خواب و بیداری به سراغ ما خواهد آمد و همه امکاناتی که در این دنیا فراهم کردیم، برای بازماندگان خواهد ماند.

 

وی اضافه کرد: اگر به مردگان اذن دهند در کلام و طنین کلماتشان گوش ما را می‌نواخت یک کلمه می‌گفتند، ای مردم بهره بگیرید از دنیا برای کسب تقوا و هر عملی که انجام می‌دهید محبت خدا را در نظر داشته و به سمت او باشید وگرنه ضرر می‌کنید.

 

حجت‌الاسلام سرلک با اشاره به اینکه مهم این است که معنای زندگی ما به سمت کدام مقصد در حال شکل گرفتن است عنوان کرد: هیچ بهره‌ای بزرگتر از آن نیست که بر سر دوراهی‌ها به سمت خدا باشیم، آنها که به سمت غیرخدا رفتند و در هیاهوی زودگذر دنیا غرق شدند، ضرر کردند.

 

وی با بیان اینکه برای سید محسن علاوه بر خانواده‌اش، همه عزادار شدند ابراز کرد: جنس زندگی حجت‌الاسلام شفیعی طوری بود با فوت ایشان خوزستان از جا کنده شد و انقدر عزیز بود که بعد از حاج قاسم بیشترین استقبال از مراسم تشییع وی توسط مردم استان صورت گرفت.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه از نظر سید محسن انسان به عنوان عیال خداوند برایش موضوعیت داشت اذعان کرد: سید محسن در عین توجه بی‌نظیر به مبانی انقلاب و دلبستگی و شیفتگی به جریان هدایت امامین انقلاب، آغوشی گشاده و چهره‌ای منبسط داشت.

 

وی با بیان اینکه آغوش گشاده سید محسن می‌توانست هر کسی را صادقانه در بربگیرد تاکید کرد: ایشان برای همه کسانی که ارتباط داشت همچون اکسیژن بود به طوری که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود فرمودند خدا این مصیبت را جبران کند چرا ایشان امید آینده بود.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه سید محسن شفیعی فردی تکرار ناشدنی است و عظمتی بی‌‎بدیل روح ایشان را فرا گرفته بود یاد آور شد: وی همیشه با گشاده‌رویی، یکرنگی و تبسم با همه معاشرت می‌کردند. 

 

کد خبر 1172442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha