استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای تحقق سند تحول دولت مردمی امری ضروری است

مخلص الائمه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی در استان مرکزی امری ضروری است، گفت: به برکت نقش آفرینی های بسیج سازندگی و اخلاص جهادگران بسیجی، پرچم خدمت و جهاد در کشور همواره برافراشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده به همت بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی نهادی خدمت رسان است که همواره در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تلاش می کند. 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد طنین انداز شدن تفکر و روحیه بسیجی در عرصه های مختلف هستیم، افزود: بسیج در طول ۴۳ سال گذشته عملکرد درخشانی در بخش های مختلف داشته و با فعالیت های گسترده خود گرا گشای بسیاری از مشکلات بوده است. 

وی با بیان اینکه توانمندی ها و قابلیت های گره گشای بسیج ، سرمایه عظیم کشور در برابر رفع توطئه ها و بحران ها بوده است، اضافه کرد: بسیج سازندگی یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین جلوه های بسیج است که به برکت نقش آفرینی این سازمان شاهد تشکیل یک جریان قوی برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی هستیم. 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: این سازمان توانمند و خدمت رسان از آغاز شکل گیری نقش مهمی در پیشرفت و رفع فقر و محرومیت در کشور داشته است.

 

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی در استان مرکزی

استاندار استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی در استان مرکزی امری ضروری است، گفت: به برکت نقش آفرینی های بسیج سازندگی و اخلاص جهادگران بسیجی، پرچم خدمت و جهاد در کشور همواره برافراشته است و در مردم داری، مردم دوستی و مردم یاری پیشگام است. 

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی به الگویی برای سایر دستگاه ها تبدیل شده است، بیان کرد: نقش آفرینی بسیج سازندگی در عرصه های مختلف سبب رفع فقر و محرومیت در کشور شده و امروز برای حرکت شتابنده تر نیازمند هم افزایی، مشارکت و همدلی دستگاه های خدمت رسان و متولی در امر محرومیت زدایی هستیم. 

وی همچنین به برنامه های دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت اشاره کرد و ادامه داد: بسیج‌ سازندگی در مقاطع مختلف خلاء‌ها و بحران را با حضور مؤثر خود به فرصت تبدیل کرده است. 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عملکرد بسیج سازندگی در استان مرکزی در حوزه های مختلف درخشان است، ادامه داد: مدیریت ارشد دولت در استان از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای مأموریت‌ها و پیاده‌سازی سند تحول دولت مردمی استفاده می کند.

 

بسیج سازندگی پیشگام در مردم داری، مردم دوستی و مردم یاری

مخلص الائمه تشکیل سازمان بسیج سازندگی را نشان از دوراندیشی و حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری برای هویت بخشیدن به جوانان و مشارکت آنها در امر خدمت رسانی، محرومیت زدایی و عرصه های سازندگی و عمرانی دانست و گفت: بسیج سازندگی کارآمدی و توانایی جوانان ایران اسلامی و تفکر نجات بخش بسیج را به اثبات رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه برای شتاب، هم‌افزایی و هم‌گرایی در امر محرومیت‌زدایی، ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی تشکیل شده است، ادامه داد: باید تمام ظرفیت ها به کار گرفته شود و شاهد ناهماهنگی و سستی بین دستگاه‌های اجرایی نباشیم و همه دستگاه های استان موظف به همکاری و مشارکت با این ستاد می باشند.

کد خبر 1172444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha