استقبال بیش از ۶ هزار نفر از  هشتمین جشنواره بهار نارنج کومله

مهدی پور از استقبال بیش از ۶ هزار نفر از جشنواره بهار نارنج کومله خبر داد و گفت: این جشنواره در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با بیش از ۴۸ غرفه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «منوچهر مهدی‌پور » در حاشیه جشنواره بهار نارنج که عصر امروز ( پنج شنبه، ۱۵ اردیبهشت) در لات محله کومله برگزار شد، گفت: بعد از دوسال شیوع ویروس کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا برنامه ریزی‌ها جهت برگزاری هشتمین  جشنواره بهار نارنج در کومله برگزار شد.
 
شهردار کومله با بیان اینکه شهر کومله به دیار بهار نارنج شهرت دارد، افزود: جشنواره بهارنارنج کومله یک سابقه دیرینه دارد و سال ۹۲ اولین جشنواره برگزار شد و در طی این مدت دو دوره در لنگرود و مابقی در شهر کومله برگزار شد.
 
وی ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش‌های اعضای شورای شهر در برگزاری جشنواره بهار نارنج، تصریح کرد: این جشنواره در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با بیش از ۴۸ غرفه و اختصاص غرفه هایی به تولید کنندگان بومی برگزار شد.
 
وی از استقبال جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از این جشنواره خبر داد و گفت: بیان خواص دارویی بهارنارنج و نمایش آداب و رسوم بومی و محلی گیلان، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان، آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با جاذبه‌های مختلف گردشگری استان از جمله اهداف این جشنواره است.
کد خبر 1172459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha