انسجام فعالان حوزه صنعت در راستای تحقق شعار باشد  

آیت الله خاتمی، با بیان اینکه انگیزه مناسبی در حوزه کار و تولید در استان زنجان وجود دارد، افزود: امیدواریم با هماهنگی و انسجام فعلان حوزه صنعت در راستای تحقق شعار سال جدی باشد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان، در آیین گرامیداشت روز کارگر با اشاره به اهمیت رونق تولید و رفاه مردم استان ، گفت: در حال حاضر در استان با وجود صاحبان صنایع فعال جای کار بسیاری وجود دارد.

 


آیت الله علی خاتمی، با بیان اینکه انگیزه مناسبی در حوزه کار و تولید در استان زنجان وجود دارد، افزود: امیدواریم با هماهنگی و انسجام فعلان حوزه صنعت در راستای تحقق شعار سال جدی باشد.

 


وی با اشاره به شعار سال بعنوان نقشه راه در کشور، یادآورشد: ریل گذاری نقشه راه کشور و استان با مسئولیت صحابان صنایع در واحد های تولیدی و دانشگاه است.
وی، بالا رفتن کیفیت کار ، بهره وری را مهم ارزیابی کرد و گفت: نگرش فناوران در مدیران استان قابل ستایش است.

 


مدیر عامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان، با اشاره به اهمیت سرمایه های ملی کارگری ، اظهار داشت: تک تک اعضای شهر بدهکار هستیم.

 


یوسف مرادلو با بیان اینکه سرمایه اصلی من کارگران و همکاران من در استان هستند، ادامه داد: کارگر در زمانی محترم هستند که دغدغه بیکاری و حقو و حقوقض را به موقع دریافت کند.
وی با بیان اینکه ایجاد امنیت شغلی اساسی است، تاکید کرد: 500نفر همکار بیمه شده در گروه صنعتی خالص سازان زنجان همکاری می کنند.

 


مدیر عامل گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان، با اشاره به اینکه همکاران من در مجموعه خالص سازان را خانواده خود می دانم، افزود: من بعنوان کارفرمایی زنجانی دغدغه های کارگران را با جان دل در گذشته کشیده ام و درک می کنم.

 


وی با اشاره به تصمیمات پشت درهای برخی برای کارگران تاکید کرد: برای سرمایه گذاران و کارگران پشت درهای بسته تصمیم نگیرند.


مرادلو با بیان اینکه کسانی در این شرایط برای صنایع و سرمایه و کارگران تصمیم میگیرند که یک روز دغدغه کار گر و بیکار را ندانند، افزود: 75درصد تولیدات ما مازاد بر مصرف است.

 


وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید برای صدور مواد استراتژیکی استان افزود: در حوزه کاری ما عوارض گذاشته شده است که این تصمیم غلط است.

 


مرادلو، با اشاره به اهمیت مشاوران صنعتی در کنار مسئولین و دولتمردان در کشور تصریح کرد: مسئولین باید بدانند که جایگاهای کسب شده برای تامین امنیت شغلی در راستای حفظ و صیانت از تولید و اشتغال و رونق کشور است.

 


وی با بیان اینکه مصوبات غلط باعث به خطر افتادن تولید و پیشرفت در کشور است، ادامه داد: کارگان فعال مجموعه زیر نظر من فقط پول یک هفته را  در این شرایط از من می گیرند.

 


وی با اشاره به فرار سرمایه های کار و تولید و علم از ایران ، گفت: دستاورد قوانین غلط باعث خروج سرمایه های انسانی از کشور می شود.

 


مرادلو با اشاره به اینکه هزینه برای کارگران سرمایه گذاری است، تاکید کرد: نگران افزایش دستمزد کاران بعنوان سرمایه های ملی نباشید.

 


مدیر عامل گروه خالص سازان روی با اشاره به ناکارآمدی در تصمیم گیری ها ، تصریح کرد: باید الفبای اقتصاد توسط مسئولین با توجه به ارزش افزوده کالاها در نظر گرفته شود.

 


وی با بیان اهمیت صدور کالاهای مازاد بر مصرف این مجموعه ها و صنایع تولیدی استان، تاکید کرد: صنعت غالب استان صنعت سرب و روی است که بالغ بر هشت هزار نفر از این صنعت ارتزاق می کنند.

 


مرادلو با بیان اینکه ، افکار عمومی را در استان نسبت به صنعت روی خدشه دار کردند، افزود: گروه صنایع خالص سازان زنجان آماده تعامل با هم استان های است.

 


وی با اشاره به نبود آلودگی در این مجموعه صنعتی، افزود: صنعت همواره همراه یک آلودگی است.

 


مرادلو با بیان اینکه روی با سرطان رابطه مستقیم ندارد، گفت: برخی در صدد تخریب صنعت روی استان برای بیکاری فعالان این صنعت در استان هستند.

 


این مسئول، با اشاره به اینکه دولتمردان نگران افزایش دستمزدها نباشند با حمایت از کارگران باعث دلگرمی و انگیزه در راستای رونق تولید و اشتغال در کار گر و کارفرما می شود.

 

وی در پایان صدور محصولات و کالاها  را مهم ارزیابی کرد و گفت: امید است با تعامل و همکاری بین کارگر و کارفرما شاهد موفقیت بیش از پیش مجموعه های و واحد های تولدی استان باشیم.

کد خبر 1172468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha