کاشان گردی دوچرخه سواران یزدی در فصل گل و گلاب

همزمان با آغاز فصل برداشت گل محمدی و گلاب گیری، گروه دوچرخه سواران یزدی در قالب تور کاشان گردی و به منظور فرهنگ سازی ورزش دوچرخه سواری از اماکن گردشگری کاشان بازدید و مسیر کاشان به جمکران را رکاب زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با آغاز فصل برداشت گل محمدی و گلاب گیری، گروه دوچرخه سواران یزدی در قالب تور کاشان گردی و به منظور فرهنگ سازی ورزش دوچرخه سواری از اماکن گردشگری کاشان بازدید و مسیر کاشان به جمکران را رکاب زدند.

 

گروه دوچرخه سواران یزدی در قالب تور سه روزه، در نخستین روز کاشان گردی از آثار تاریخی باغ فین، تپه‌های باستانی سیلک، خانه بروجردیها، طباطبایی‌ها، مسجد آقا بزرگ، بازار کاشان، تیمچه امین الدوله و مسجد میرعماد بازدید کردند.

 

زیارت حرم سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع)، قتلگاه شهید اردهال در مشهد اردهال، بازدید از آیین گلاب گیری و بنای آتشکده و آبشار در نیاسر از جمله برنامه‌های روز دوم تور کاشا‌ن گردی دوچرخه سواران یزدی در کاشان بود.

 

سومین روز کاشان گردی دوچرخه سوران یزدی هم با زیارت قبور گلزار شهدای دارالسلام کاشان، عیادت برخی از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس و حرکت به سمت شهر مقدس قم و جمکران به پایان رسید.

کد خبر 1172561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha