طرح «اطعام و احسان نیازمندان» در سفیدشهر اجرا شد

مدیر مسئول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا (س) سفیدشهر از اجرای طرح «اطعام و احسان نیازمندان» از سوی این مجموعه فرهنگی در بین نیازمندان سفیدشهری خبر داد.

محمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح اطعام و احسان نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان از سوی موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا(س) مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر اجرا شد.

 

مدیر مسئول موسسه خیریه الزهرا(س) و کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر افزود: در قالب این طرح، با کمک خیّران، اقلام مختلف خوراکی ، بهداشتی و کالاها و لوازم اساسی در بین نیازمندان سفیدشهری توزیع شد.

 

حسنی خاطر نشان کرد: تهیه ۶۸ بسته غذایی به ارزش ۴۵ میلیون تومان، تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته نان خشک پزی ۵ میلیون تومان، طبخ و توزیع ۶۵۰ پرس غذای گرم در شب میلاد امام مجتبی(ع) و در شب های قدر و شب ۲۷ ماه رمضان به ارزش ۲۳ میلیون تومان، تقسیم ۵۵ پک لبنیاتی شامل شیر و ماست و پنیر به ارزش ۶ میلیون تومان از جمله فعالیت های این موسسه و کانون فرهنگی در قالب این طرح بوده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی محبان حضرت زهرا مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر افزود: در این طرح همچنین ذبح قربانی به ارزش ۷۹ میلیون ریال،تقسیم ۳۰ بسته گوشت منجمد به ارزش ۵ میلیون تومان و۷۸۰ کیلو مرغ منجمد به ارزش ۳۰ میلیون تومان در بین نیازمندان سفیدشهری انجام شد.

 

محمد حسنی ادامه داد: همچنین در قالب این طرح، بدهی ۵ نفر از نیازمندان به خرده فروشان شهر جمعا به ارزش ۷ میلیون تومان تسویه شد.

 

به گفته وی، تامین هزینه ایزی لایف و دارو جهت بیماران نیازمند و بستری در منزل به ارزش ۱۷ میلیون تومان، تامین یخچال برای یک خانواده نیازمند به ارزش ۵ میلیون تومان، همکاری با مرکز بهزیستی جهت کمک های معیشتی به مددجویان بهزیستی، همکاری با سازمان های دولتی سفیدشهر جهت کمک به کارگران زحمتکش آن نهاد در قالب کمک های معیشتی از دیگر اقدامات این موسسه و کانون فرهنگی در ماه مبارک رمضان بوده است.

 

مؤسسه خیریه الزهرا(س) سفیدشهر در سال ۱۳۸۵ به وصیت عالم ربانی حجت الاسلام حاج اسماعیل مهدوی و با همت جمعی از خیرین و نیکوکاران ارجمند در مسجد امام حسین(ع) سفیدشهر تاسیس شد و تاکنون فعالیت های قابل توجهی در راستای کمک به نیازمندان و ایتام سفیدشهر انجام داده است و سنت های پسندیده ای همچون ذبح قربانی، عقیقه، پخت نان، بسته بندی مواد غذایی و پک های بهداشتی و... را در این شهر احیا کرده است.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1172582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha