معلمان  با بصیرت و تدین خود، حربه دشمن را خنثی کرده اند

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ و برهم زدن آرامش جامعه است، گفت: معلمان با وجود تمام مشکلات موجود با بصیرت و تدین خود، حربه دشمن را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» ظهر امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت با اشاره به اینکه وزیر جهادکشاورزی و معاونان صحبت هایی در خصوص این گرانی ها داشتند که یارانه پرداخت می شود، اظهار کرد: نخست باید بیان می کردند یارانه پرداخت شد و الان قرار است تغییرات انجام شود و راه دولت قبل را پیش نگیرید.

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: تداوم سیاست دولت گذشته بر ارز ۴۲۰۰ فسادزا بوده و چندمیلیارد دلار یارانه این ارز در جیب دلالان و سودجویان و عده ای نور چشمی رفته است.

 

وی افزود: اگر این منابع ارزی به قیمت آزاد در بازار آزاد دولت می فروخت و درآمد آن به ۶۰ میلیون نفری که وضعیت مناسب اقتصادی ندارند داده می‌شد، به خانواده چهار نفره یک میلیون تومان اختصاص می یافت.

 

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به جراحی اقتصادی روی آورده است، خاطرنشان کرد: امروز تصمیم بر آن شده که این رویه غلط حذف شده و این غده چند ساله جراحی و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از جریان های انقلابی در این دسیسه دشمنان بازی می کنند، گفت: گاهی دشمن حرفی می زند و حمایت هایی از طرف ما صورت می گیرد، باید هوشیار باشیم و در دام آنها نیفتیم.

 

وی به جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد و افزود: روسیه و اوکراین ۳۰ درصد غله جهان را تامین می کنند و با روی دادن جنگ میان این کشور در واقع یک سوم عرضه جهانی کاهش یافته است.

 

حجت الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال کشت غلات در اوکراین بر اثر جنگ متوقف شده، تبعات این بحران کل جهان را درگیر کرده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه در فراز دیگری از سخنان خود به هفته معلم اشاره کرد و گفت: معلمان راه گمراهی، ضلالت، دنیای معرفت، شناخت و آگاهی را به ما نشان می دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ و برهم زدن آرامش جامعه است، افزود: معلمان با وجود تمام مشکلات موجود با بصیرت و تدین خود، حربه دشمن را خنثی کرده و در زمین دشمن بازی نخورند.

 

حجت الاسلام وحدانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به بحث سایت دفن زباله دهدشت اشاره کرد و گفت: مشکل این سایت چه وقت می خواهد حل شود! مسئولان باید فکری برای حل این معضل کنند.

 

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در چهار شهر کهگیلویه مشکل دفن زباله وحود دارد، گفت: وضعیت بهداشت شهر و بوی دود حاصله از این سایت مردم مناطق شهری و اطراف را آزار می دهد.

کد خبر 1172584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha