خروج ۹۶ هزار خودرو از محورهای ارتباطی گیلان/ ترافیک سنگین در جاده های استان

صفاری ترافیک محورهای خروجی استان گیلان را پرحجم و سنگین اعلام کرد و گفت: همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر از صبح دیروز تا امروز حدود ۹۶ هزار دستگاه خودرو از محورهای ارتباطی گیلان خارج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» امروز (جمعه، ۱۶ اردیبهشت) در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه در پایان تعطیلات چند روز اخیر جاده‌های گیلان از صبح امروز پرتراکم بود اظهار داشت: در حال حاضر در محور رشت به سمت رودبار در محدوده سراوان و امامزاده هاشم ترافیک بسیار پرحجم است.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر از روز گذشته شاهد خروج تدریجی مسافران از استان بودیم عنوان کرد: از صبح دیروز تا امروز حدود ۹۶ هزار دستگاه خودرو از محورهای ارتباطی گیلان خارج شدند و از ابتدای صبح امروز هم شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در محور رشت به سمت رودبار بودیم.

 

صفاری ترافیک حال حاضر جاده رشت به رودبار را هم سنگین و پرحجم ذکر نمود و تصریح کرد: ۲۰ تیم گشتی پلیس راه استان گیلان از ابتدای امسال در محور رشت به سمت رودبار استقرار پیدا کردند تا بتوانیم نسبت به مدیریت ترافیک محورها اقدام کنیم.

 

وی از اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محور مواصلاتی رشت به سمت رودبار خبر داد و ابراز داشت: از ساعت ۸ صبح امروز تردد کامیون‌ها و وسائط نقلیه سنگین به غیر از کامیون‌های حامل سوخت را به سمت قزوین ممنوع اعلام کردیم و سایر محورهای ارتباطی گیلان هم متاثر از این بار خروجی پرحجم و متراکم هستند.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ابراز داشت: از ۱۱ اردیبهشت تاکنون یک نفر از هموطنان ما در محورهای مواصلاتی استان گیلان جان خود را از دست دادند و آمار حوادث فوتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش داشته است.

 

صفاری با بیان اینکه ۵۰ نفر هم در این مدت به علت حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده اند خاطرنشان کرد: این آمار هم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 1172587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha