خادمیاران رضوی بهشهر از روزه اولی ها تجلیل کردند

طاطیان گفت: با حضور خادمیاران رضوی و با مشارکت قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم بهمن قنبری و با هدف ترغیب و تشویق روزه اولی ها به استمرار این امر الهی و روزه داری در ماه مبارک رمضان از تعدادی از روزه اولی ها تجلیل کردند.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن امر الهی در جامعه امروز و در بین جوانان و نوجوانان یکی از برنامه های مهم کانون خدمت رضوی در طول سال است که با اهتمام ویژه اجرایی می شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: ماه رمضان به اتمام رسید و امیدواریم فیوضات آن برای ما تا پایان سال باقی بماند و اعمالی که در این ماه انجام دادیم ذخیره قبر و قیامت همه ما شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان امسال خدمات مختلفی از سویکانون خدمت رضوی به افراد نیازمند و تحت حمایت ارائه شد که از جمله توزیع غذای گرم، توزیع نان صلواتی، توزیع بسته های معیشتی و.. بوده است و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی بوده است.

 

طاطیان گفت: با حضور خادمیاران رضویو با مشارکت قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم بهمن قنبری و با هدف ترغیب و تشویق روزه اولی ها به استمرار این امر الهی و روزه داری در ماه مبارک رمضان از تعدادی از روزه اولی ها تجلیل کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: به همت و تلاش کانون و ایثار و شهادت تجلیل از دختران و پسران روزه اولی با حضور در منزلشان اجرایی شد.

کد خبر 1172599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha