پرداخت بیش از ۱۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان  تحت حمایت کمیته امداد بندپی

رحمن زاده گفت:سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بندپی شهرستان بابل پرداخت شد.

«مهدی رحمن زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه  سه هزار و ۴۲۰خانوار در منطقه بندپی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از ماموریت های اصلی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) است.

 

 رئیس کمیته امداد بند پی افزود: سال گذشته  12 میلیارد و 724 میلیون  تومان  تسهیلات اشتغال به  مددجویان تحت حمایت در این منطقه پرداخت شد.

 

وی گفت: این تسهیلات به  276 نفر از مددجویان و فرزندان مددجوی تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته پرداخت شده است.

 

رحمن زاده با اشاره به اینکه تعدادی از این  وام ،برای ایجاد مشاغل از نوع خدماتی و تعداد ی نیز دامپروری  بود ، شناسایی نیازهای منطقه در حوزه تولید و خدمات را در راستای ایجاد اشتغال ، از اهم فعالیت های این نهاد برشمرد و تصریح کرد :  این امر در سایه ی برقراری ارتباط بین محیط کسب و کار و دستگاه های اجرایی ذیربط میسر است.

 

وی بیان کرد: بمنظور پایدار سازی طرحهایش اشتغال ،برای401  مددجو کلاسهای  آموزشی مهارت آموزی و پایدار سازی طرحهای اشتغال برگزار شد.
 

 

رحمن زاده اظهار امیدواری کرد:  در سال جاری  برای جذب اعتبارات با همدلی بیش از پیش مسئولین منطقه به ویژه بانک های عامل تحقق بیشتر انجام گیرد.

 

کد خبر 1172628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha