اخبار کوتاه مذهبی، فرهنگی از استان مرکزی

یادواره شهدای عملیات بدر با حضور همسنگران شهدا به همت سپاه استان مرکزی عصر امروز (23 اسفندماه ) در کانون بسیج جوانان اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، یادواره شهدای عملیات بدر با حضور همسنگران شهدا به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا در کانون بسیج جوانان اراک برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، این یادواره با سخنرانی بشیر روشنی، از فرماندهان دوران جنگ و با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان سپاه و بسیج استان در اراک برگزار می‌شود.


****
اجرای نمایش " نقطه چین عشق" در ساوه
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از اجرای نمایش " نقطه چین عشق" در ساوه خبرداد.


علی شعبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به خبرنگار شبستان گفت: این نمایش به همت ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری واحد نمایش گروه ریشه در بیشه اجرا می شود.


وی با بیان اینکه این نمایش از 22 اسفند به مدت سه روز به روی صحنه می رود، افزود: نمایش میخک قرمز و نمایش دوستت دارم با صدای آهسته نیز در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت از22 اسفند به مدت سه روز در سالن سلمان ساوجی شهرستان ساوه اجرا می شود.


*****
افتتاح یک باب منزل مسکونی مددجویی تفرش
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش از افتتاح یکباب منزل مسکونی مددجویی در شهرستان تفرش خبر داد.


قاسم مقدم، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش به خبرنگار شبستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری یکباب منزل مسکونی مددجویی در شهرستان تفرش با حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، معاونت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان توسط امداد شهرستان افتتاح شد.


وی زیر بنای این واحد مسکونی را 65 متر عنوان کرد و افزود: این منزل مسکونی با اعتباری به میزان 150 میلیون ریال احداث و تحویل یکی از خانواده های مددجو شده است.


رئیس امداد شهرستان تفرش در پایان خاطر نشان کرد: خیرین شهرستان تفرش همچون سایر هم استانی های عزیز در جشن نیکوکاری شرکت و کمک های خود را جهت خانواده های نیازمند به پایگاه های امداد در شهرستان پرداخت کرده اند.


پایان پیام/

کد خبر 117265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha