احداث ۳۵ واحد مسکونی  در روستای پارگ هوتان  نیکشهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعا ۳۵ واحد مسکونی از محل اعتبارات سیل ۹۸و ۱۴۰۰ در پارک هوتان در حال احداث است.

«مصطفی بیک مداح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به بازدید دکتر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور از روستای پارگ هوتان شهرستان کنارک اشاره کرد و بیان داشت: در این  بازدید رییس بنیاد مسکن کشور ضمن تاکید بر تکمیل واحدهای در حال بازسازی در پارک هوتان ،  بازنگری طرح هادی روستا که در سال ۸۶تهیه شده و در سال ۹۷ تنها زیرسازی معابر آن صورت گرفته را ضروری دانستند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مجموعا ۳۵ واحد مسکونی از محل اعتبارات سیل ۹۸و ۱۴۰۰ در پارک هوتان در حال احداث است.

 

بیک مداح یادآور شد: همچنین نیکزاد ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از اجرای طرح ساماندهی بازار نوبندیان و در  گفتگو با شکری فرماندار دشتیاری و  کسبه نوبندیان ،  در خصوص مشکلات موجود در اجرای این طرح گفتگو شد. 

 

وی افزود: در این بازدید ، دکتر نیکزاد بر استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه ها و همراهی جوامع محلی در بازنگری طرح هادی و ساماندهی بازار نوبندیان تاکید کرد و تقویت کسبه این بازار را تقویت اقتصاد کشور خواند.

 

 مدیر کل بنیاد مسکن استان به بازدید رییس بنیاد مسکن کشور از واحدهای احداثی بنیاد مسکن در روستای سیتار محمود از توابع بخش مرکزی دشتیاری اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن 122 واحد احداثی  از سیل دی ماه 98 در این سیتار محمود  دارد که عمدتا به دلیل کمبود اعتبار  در مرحله فونداسیون و دیوارچینی قرار دارند.

کد خبر 1172654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha