رونمایی از سرود خلیج فارس در استان مرکزی

مدیر گروه فرهنگی هنری آوای آسمان از رونمایی سرود خلیج فارس در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، «امیر حسین بهاری منش» با اشاره به فعالیت های گروه فرهنگی آوای آسمان از رونمایی سرود «خلیج فارس» خبر داد و گفت: این سرود اثری از گروه سرود آوای آسمان است که در مراسمی در جمع هنرمندان و مسئولین فرهنگی شهر اراک و استان مرکزی، رونمایی شد.


 

مدیر گروه فرهنگی هنری آوای آسمان افزود: سرود خلیج فارس، به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همت این گروه فرهنگی تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شاعر این سرود استاد قاسم صرافان و تنظیم و میکس و مسترینگ بر عهده مهندس عرفان شایانی ده است، ادامه داد: عود الکترونیک: پویان پور اکرمی، نی انبان (جوزی): حامد توسلی،‌ ملودی وکال: احمد قربانی، ناظر ضبط: محمدمهدی مرادی بوده و در استودیو اختصاصی آوای آسمان ضبط شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: گروه آوای آسمان تنها گروه سرود شهر اراک است که درشبکه های سراسری سیما مثل شبکه سوم سیما اجرا داشته است.

 

مدیر گروه فرهنگی آوای آسمان ادامه داد: این گروه سرود یکی از گروه های برتر استان مرکزی است و این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

 

بهاری‌منش همچنین به کسب رتبه دوم این گروه در جشنواره فانوس استان اشاره کرد و ادامه داد: گروه سرود آوای آسمان از سال ۹۹ تا به حال ۲۰ اثر فاخر تولید کرده است.

کد خبر 1172688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha