فعالیت ٢۵٧ خانه هلال در گلستان/ برنامه های هفته هلال احمر اعلام شد 

غریب آبادی برنامه های هفته جهانی هلال احمر در استان گلستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم غریب آبادی» امروز (شنبه ١٧ اردیبهشت) به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته، یک هزار و ۵۶٨ مورد حادثه در گلستان رخ داده است که از این تعداد، یک هزار و ۴٠۴ مورد مربوط به حوادث جاده ای بوده است و ۵۵ مورد برفو کولاک بود.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ۴٠ هزار جوان عضو حوزه جوانان هلال احمر گلستان هستند که در سامانه جوانان هلال احمر ثبت شده اند.

 

وی با بیان اینکه ٧ هزار نفر عضو داوطلب هلال احمر استان هستند، ادامه داد: در سال گذشته ٣٨ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

غریب آبادی با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر، گفت: ارائه خدمات توانبخشی و ویزیت و خدمات ویژه در درمانگاه هلال احمر، دوره بازآموزی، برگزاری مانور امدادی در پارک جنگلی النگدره، رژه خودروهای امدادی، نمایشگاه دستاوردهای هلال احمر، برگزاری مانور درمان اضطراری در دو روستای محروم شهرستان گنبدکاووس، سخنرانی نماینده ولی فقیه در هلال احمر گلستان در خطبه های نمازجمعه، افتتاح خانه های هلال، همایش جنگل نوردی و کاشت ١٠٠ اصله نهال از برنامه های هفته هلال احمر در گلستان است.

 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ٢۵٧ خانه هلال با هدف آموزش فعالیت های امدادی در استان فعالیت می کنند.

 

کد خبر 1172753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha