گردهمایی گروه‌های جهادی قم به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی

گردهمایی گروه‌های جهادی قم همزمان با ۱۷ اردیبهشت، سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان امام راحل، در محل صبحگاه سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، علیرضا ایراندوست، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم، گفت: گروه‌هایی که امروز با عنوان جهادگران فاطمی دور هم جمع شدند، آمادگی خود را برای فعالیت در عرصه‌های مختلف در استان اعلام کردند.

 

وی افزود: در قالب اجرای طرح جهادگران جهادی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت، ۷۰۰ نفر در قالب ۳۵۰ گروه جهادی از امروز فعالیت خود را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، کشاورزی، آموزشی، عمرانی و خدمات اجتماعی در شهر‌ها و روستا‌های قم خدمت رسانی خود آغاز می‌کنند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم، ادامه داد: در این هفته جهادگران فقط در استان‌های خود فعالیت می‌کنند و در ایام دیگر مانند عید نوروز و تابستان به استان‌های دیگر می‌روند.

 

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم هم فعالیت گروه‌های جهادی را موجب تقویت امید در جامعه و تسریع در رفع مشکلات در نقاط مختلف کشور دانست و گفت: استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و پر تلاش در قالب این گروه‌ها شکوفایی هرچه بیشتر کشور را به همراه دارد.

کد خبر 1172799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha