احیای دفتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آستارا را پیگیری می کنیم

ثقتی با بیان‌اینکه مسجد محوری در اولویت برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است، گفت: احیای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا را به جد پیگیر هستیم.

« رضا ثقتی» در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان آستارا به خبرنگار شبستان گفت: مسجد محوری در اولویت برنامه‌های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان‌اینکه ۹۵۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال است، افزود: اداره کل ارشاد اسلامی گیلان از  این ظرفیت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش رایگان فرهنگ و هنر که به تازگی به تصویب رسیده است بر پایه مسجد شکل می‌گیرد و باید در مساجد این آموزش‌ها اجرا شود، تصریح‌کرد: در گفتمان فرهنگی دولت، عدالت فرهنگی نهادینه شده و شعار عدالت‌محوری و عدالت گستری با فعالیت‌های مساجد محقق می‌شود.

 

ثقتی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های مسجدمحوری، گفت: در تلاشیم تا با کمک مساجد و کانون‌‌های مساجد عدالت فرهنگی را در نقاط مختلف دایر کنیم تا عموم مردم با کمترین هزینه از خدمات فرهنگی و هنری استفاده کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مرزی بودن بندر آستارا بر لزوم برگزاری و تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان،خاطرنشان‌کرد: احیای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در آستارا را به جد پیگیر هستیم.

کد خبر 1172841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha