حمایت از برنامه ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در فارس با رویکرد نو

سلیمانی گفت: خوشبختانه شاهد حمایت مطلوب و رویکرد نو از برنامه ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی توسط دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و در استان فارس نیز از موسسات و مراکز فعال این حوزه حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالصمد سلیمانی»، امروز (شنبه 17 اردیبهشت) با اشاره به رویکرد دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از برنامه های فرهنگی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد حمایت مطلوب و رویکرد نو از برنامه ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی توسط دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

مسئول امور شهرستان ‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر همین اساس از فرهنگ و هنر شهرستان‌ ها و ایده‌ های فرهنگی و هنری آنها در قالب حمایت از موسسات، انجمن ها و کانون های فرهنگی هنری و مذهبی حمایت می شود.

وی اضافه کرد: موسسات، انجمن ها و کانون ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، بازوان اجرایی برنامه ‌ها، ارتقا و گسترش اداره‌ های فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و با هدف بالندگی و گسترش عادلانه فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان ‌ها، حمایت بودجه ‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح ها و برنامه های آنها به انجام می رسد.

سلیمانی اعلام کرد: علاقمندان این مراکز با بارگذاری ایده ‌ها و طرح‌ های خود در سامانه فرهنگ و هنر به نشانی farhangi-fars.com می توانند برای تحت حمایت قرار گرفتن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ایده‌ های آموزش ‌محور، جریان ‌ساز و فرآیندی، خلاقانه و نوآورانه، افزاش مشارکت و همکاری انجمن‌ های فرهنگی، هنری و مذهبی در مراحل ارائه و اجرای طرح، تقویت نهاد خانواده، امید و نشاط ‌آفرینی اجتماعی، توجه به ظرفیت ‌های فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان، ایده ‌های شهرستانی، استانی و کشوری به ویژه در بخش و روستاهای شهرستان و مناطق محروم و کم ‌برخوردار در اولویت قرار می گیرند.

کد خبر 1172882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha