غفلت و غرور انسان را در دام شیطان گرفتار می‌کند/ایجاد اختلاف و تفرقه خواسته دشمن است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: یک لحظه غفلت و غرور می تواند سبب لغزش و انحراف از صراط مستقیم شود و انسان را در دام شیطان گرفتار کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام «سیدمظاهر حسینی» امروز(۱۷ اردیبهشت ) در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان و ۳۲ شهید جاویدالاثر شهرستان نور با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان در مصلی الغدیر شهر نورر شد.با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به قرآن کریم و شکرگزاری در برابر خداوند اظهار کرد: یکی از عوامل دوری انسان از خداوند شاکر نبودن است و هر کسی شکرگزارنباشد دین ندارد و به مقصد نمی رسد.

 

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: شهدا با شکرگزاری به مقصد رسیدند و از حداقل امکانات استفاده بهینه کردند و شهادت مرگ تاجرانه است که شهید در آن سود می برد.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دعا و سجده سبب  نزدیکی انسان به خداوند است، افزود: انسانی که نماز نمی‌خواند از لطف خداوند محروم است و نماز واقعی انسان را از فحشا و منکر دور می کند و سبب صعود انسان است.

 

وی خاطرنشان کرد: شیطان امید و نورانیت را از انسان می‌گیرد و شرط اول دوری از شیطان توجه قلبی به نماز است.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: هنر شهدا شناسایی دوست و دشمن است و در زندگی سردار دلها این تفکیک کاملا مشخص است.

 

وی با اشاره به اینکه هر انسانی به اندازه ادبش قیمت دارد، اظهارکرد: شیطان همواره در کمین است تا انسان را گمراه کند و جهاد اکبر و اصغر انسان را به خداوند نزدیک می‌کند که در جهاد اکبر که جهاد با نفس است هر کسی در هر پست و مقامی بسیجی، سپاهی، روحانی، مسئول، و ... آزمایش می‌شود.

 

مدیر کل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری گفت: یک لحظه غفلت و غرور می تواند سبب لغزش و انحراف از صراط مستقیم شود و انسان را در دام شیطان گرفتار کند.

 

وی با اشاره به جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دشمن در این روزها با اطلاعات نادرست و فرافکنی در رسانه‌ها به دنبال انحراف اذهان عمومی و ناامید کردن مردم است تا با اهداف شوم خود برسد و مهمترین وظیفه ما این است تا در این زمینه روشنگری کنیم و جهاد تبیین به معنای گره‌گشایی است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت را می‌پذیرند باید پاسخگو باشند، افزود: اگر می‌خواهیم به ارزش شهدا پی ببریم باید دشمن را خوب بشناسیم و هدف دشمن این بود که تمام جنایت‌های وحشیانه داعش در کشورهای دیگر را در ایران اجرایی کند و عاقل کسی است که دشمن را در جایش بزند نه اینکه داخل خانه خود منتظر حمله دشمن بماند.

 

 

کد خبر 1172909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha