باید بتوانیم با اهتمام معلمان حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته باشیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در بحث آموزش و پرورش باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود تا با اهتمام معلمان، بتوانیم حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته و شاهد رشد و تعالی مسائل آموزشی در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت) در آیین گرامیداشت جلوه‌های ویژه معلمی خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته معلم، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین  اظهار کرد: بر اساس این فرمایش جهاد تبیین یک فریضه فوری، قطعی و عینی و وظیفه همه ما است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه وظیفه داریم در خصوص وقایعی که اکنون در کشور شاهد هستیم تبیین کنیم افزود: دولت باید هر طرحی که دارد را برای مردم تشیرح و آنها را توجیه و آماده کند تا به مردم شوک وارد نشود.

 

وی با بیان اینکه گرانی در همه جا وجود دارد و تنها مختص به کشور ما نیست و دیگر کشورها همچون ترکیه، آلمان و انگلیس را نیز درگیر کرده است ادامه داد: در شرایط فعلی اول خودمان باید توجیه شویم و بعد دیگران را توجیه کنیم.

 

امام جمعه اهواز با اشاره اینکه از اول انقلاب نوید دولت انقلابی جوان و مردمی داده شد و نباید این فرصت بسوزد و کاری انجام نشود تصریح کرد: در این راستا در بحث آموزش و پرورش باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود تا با اهتمام معلمان، بتوانیم حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته و شاهد رشد و تعالی مسائل آموزشی در استان خوزستان باشیم.

 

«مسعود حمیدی‌نژاد» نیز با تاکید بر رفع از مشکلات و مسائل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: از استاندار خوزستان درخواست داریم در این راستا اهتمام داشته باشد تا هر چه زودتر به رفع مشکلات به ویژه در مسائل معیشتی و رفاهی معلمان کمک شود.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: در مباحث تربیتی نیز درخواست داریم با حمایت استان بتوانیم تغییر و تحولی در آموزش و پرورش استان خوزستان ایجاد کنیم چرا که آموزش و پرورش مورد توجه دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه باید با سلاح ایمان دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن بایستند خاطر نشان کرد: این امر نیاز به زمان، برنامه‌ریزی و همدلی و همراهی دارد.

 

حمیدی‌نژاد در پایان با اشاره به گسترده بودن مجموعه آموزش و پرورش یاد آور شد: در استان خوزستان حدود یک میلیون و ۹۰ هزار دانش‌آموز وجود دارد که با احتساب والدین و فرهنگیان این رقم به حدود چهار میلیون نفر می‌رسد که باید به جایی برسیم که در خانه هر کسی خود را در برابر آموزش و پرورش مسئول بداند و در این راستا نیازمند همراهی مردم هستیم.

 

کد خبر 1172919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha