علم سکوی پیشرفت به سمت قله‌های پیشرفت است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: علم سکوی پیشرفت به سمت قله‌های پیشرفت است و فنداسیون تحقق همه پیشرفت‌ها در علم هفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بعداز ظهر امروز 17 اردیبهشت ماه در مراسم استانی هفته بزرگداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان که در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با تبریک هفته معلم اظهار کرد: شان و جایگاه معلم بگونه‌ای است که دانش‌آموزانی برجسته، انقلابی، ارزشی و با اخلاق همچون شهید بهنام محمدی در جامعه پرورش می‌دهند.

 

وی افزود: امروز جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست و معلمان در مقابله با جریان انحرافی نیز تلاش کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: معلمان گرچه با مشکلاتی مواجه‌اند اما انتظار از آنان برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور زیاد است.

 

 

حسینی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بر علم‌آموزی و پیشرفت علمی کشور تاکید داشته و در این‌باره فرموده‌اند از این حوزه باید حمایت شود بنابراین باید همه با هم برای پیشرفت علمی کشور بکوشیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: علم سکوی پیشرفت به سمت قله‌های پیشرفت است و فنداسیون تحقق همه پیشرفت‌ها در علم هفته است.

 

حسینی جایگاه معلمان را ارزشمند توصیف کرد و بیان کرد: همه ما نسبت به مقام والای معلمان سر تعظیم فرود آورده و هیچ‌ گاه خوبی، نقش، اهمیت و زحمات کار آنان را فراموش نخواهیم کرد

کد خبر 1172921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha