لزوم راه اندازی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در کرمان/ مردم باید از سیاست های اقتصادی دولت مطلع باشند

پورابراهیمی با اشاره به مسائل فرهنگی و اقتصادی بر لزوم راه اندازی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در استانداری کرمان به جهت وجود مرقد شهید سلیمانی تأکید کرد و در ادامه گفت: مردم باید از سیاست های اقتصادی دولت مطلع باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی؛ شنبه(۱۷ اردیبهشت) در آیین معارفه استاندار جدیدی کرمان پاکدستی، سلامت کار، ارتقای شاخص های کاری در یک بازه زمانی 6 ماهه را به عنوان شرط های استان برای استاندار جدید نام برد و بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلاب تأکید کرد و گفت: این نیروها در هشت سال گذشته در مهجوریت بودند.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از استاندار سابق و اشاره به این مطلب که استان کرمان پایگاه مقاومت اسلامی است؛ تصریح کرد: امروز به فضل الهی مجموعه ای از نیروهای انقلابی آماده خدمت هستند و استاندار جدید بدهکار هیچ گروه و باندی نیست بلکه بدهکار امامین انقلاب و دولتی است که با رأی مردم روی کار آمده است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه استاندار باید از همه نیروها استفاده کند؛ اظهار کرد: این اساس و مبنای فکر حاج قاسم است و اولویت ما ترویج تفکر شهید سلیمانی است.

 

پور ابراهیمی به تشکیل شورای راهبردی استان ذیل نماینده ولی فقیه در استان اشاره و بیان کرد: بخش مهمی از اسناد توسعه آماده و این مسیر برای استاندار فراهم است و نکته بعدی اینکه شهر کرمان پایتخت مقاومت اسلامی نیازمند نگاه جدی در حوزه مکتب شهید سلیمانی و ترویج تفکر حاج قاسم است که باید در چارت سازمانی و با اختیارات ویژه دیده شود.

 

 

وی در همین زمینه با اشاره به زیارتی شدن شهر کرمان به دلیل وجود مرقد شهید سلیمانی خواستار راه اندازی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در استانداری کرمان شد.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی هم اظهار کرد: هیچ اولویتی بالاتر از حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم نیست و این مطالبه مردم است البته ساختار بخش عمده ای از طرح های اقتصادی  فراهم است و  50 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری آماده است ضمن اینکه سال گذشته 150 هزار میلیارد تومان طرح های توسعه سنگ آهن بود.

 

 

پورابراهیمی با اشاره به تغییرات اقتصادی در کشور بر لزوم اطلاع مردم از این تغییرات تأکید کرد و افزود: مردم در ارتباط با نرخ ارز ترجیحی و سیاست های حمایتی و جبرانی هیچ اطلاعی ندارند و عدم وجود اطلاع یعنی نفوذ دشمن برای سوءاستفاده و یکی از دلایلی که حتی در بین نیروهای انقلابی بحث هایی ایجاد کرده همین عدم اطلاع رسانی است.

 

وی خواستار احیای جایگاه وزارت کشور به عنوان شورای هماهنگی اقتصادی دولت شد و تأکید کرد: مردم باید بدانند نظام اقتصادی در هشت سال عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم چگونه بوده و با چه وضعیتی تحویل دولت سیزدهم شده است اما انتظار از تیم اقتصادی دولت تلاش بیشتر است.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز مردم از ما حل مشکلات و نه مسائل سیاسی را می خواهند.

کد خبر 1172938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha