سبک زندگی اسلامی پیوست فرهنگی اقتصاد کشور است

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی پیوست فرهنگی اقتصاد کشور است، گفت: باید در این زمینه مسئولان و مردم پای کار بیایند و نسبت به ترویج این مسائل تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم گفت: از اموری که باید بر روی آن کار شود سبک زندگی اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی سبک شکرگذاری است، افزود: نباید طوری شود که اگر کار به زمین مانده ای وجود دارد نسبت به کارهایی که شده ناسپاس باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی پیوست فرهنگی اقتصاد کشور است، عنوان کرد: باید در این زمینه مسئولان و مردم پای کار بیایند و نسبت به ترویج این مسائل تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مصرف بهینه به عنوان یکی از محورهای سبک زندگی اسلامی باید مورد تاکید قرار گیرد، عنوان کرد: باید در مصرف آب مدیریت شود.

 

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی شود سبک زندگی اسلامی به مسائل اقتصادی کمک کند چرا که مصرف بهینه سبب می شود تا مشکلات مرتفع شود.

 

وی با اشاره به اینکه در باب مسائل اقتصادی دوگانه سازش و مقاومت در حدود 15 سال است به جد در جامعه مطرح شده است، گفت: دولت در این زمینه تنها راه موجود را انتخاب کرده و آن تحمل تحریم ها و مقاومت کردن است چرا که هشت سال برای سازش میدان باز بود اما نتیجه ای نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه به عنوان یک ایرانی باید دلسوزانه پای کار بیایم چرا که دولت را می خواهند در یک فضای تبلیغاتی تنها بگذارند، تصریح کرد: ما راهی جز موفقیت در نبرد اقتصادی برای مان نمانده است.

کد خبر 1172944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha