رفع مشکلات معلمان در دستور کار قرار گیرد

حیدری با تاکید بر رفع مشکلات معلمان استان گفت: معلمان جز انجام تعلیم و تربیت دانش آموزان نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (شنبه ۱۷ اردیبهشت) در آیین تجلیل از معلمان این استان که در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: معلمان نقش کلیدی و محوری در تربیت نیروی انسانی توانمند بر عهده دارند و باید تا می توان در تکریم این قشر کوشید.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معلمان در ریشه کنی بی سوادی در کشور در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موثر واقع شدند، تصریح کرد: تبیین خدمات جامعه فرهنگیان و ارج نهادن این خدمات بر جامعه واجب و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه معلمان سکان‌دار تعالی در کشور هستند، اظهار داشت: معلمان نقش متعالی در کشور برعهده دارند و می توانند جامعه را به سرمنزل مقصود برسانند.

 

حیدری به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین یکی از تاکیدات معظم له در این حوزه است و معلمان باید تلاش کنند تا معنویت را هم در مدارس ترویج کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین از دیگر موضوعاتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید تا می توان در مقابله با جنگ نرم دشمن که به دنبال امیدی در بین مردم است جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد.

 

حیدری همچنین به سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برای اجرای طرح های مهم استان از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت استفاده کنیم.

 

کد خبر 1172958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha