مرحوم طالب‌زاده، پیروز جنگ روایت‌ها/فعالان عرصه هنر او را الگو قرار دهند

بنی‌فاطمه گفت: فعالان عرصه هنر برای آنکه بتوانند در جنگ روایت‌ها پیروز میدان باشند باید مثل مرحوم طالب زاده تلاش خستگی‌ناپذیر و همیشگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدحسام بنی‌فاطمه» در مراسم گرامیداشت استاد نادر طالب‌زاده، او را عمار عرصه هنر و رسانه و پرچمدار مبارزه رسانه‌ای با صهیونیست‌ها توصیف و اظهار کرد: زندگی اهل بیت (ع) یک پیام‌ مشترک دارد و آن مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر در مقابل ظلم و باطل است.

 

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: نادر طالب‌زاده به خوبی پیام اهل بیت (ع) را دریافت کرد و بی وقفه و مستمر و البته اثرگذار در مقابل جبهه رسانه‌ای صهیونیست‌ها ایستاد.

 

وی با بیان اینکه استاد طالب زاده می‌تواند الگویی برای فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه باشد، ادامه داد: فعالان عرصه هنر برای آنکه بتوانند در جنگ روایت‌ها پیروز میدان باشند باید مثل مرحوم طالب زاده تلاش خستگی‌ناپذیر و همیشگی داشته باشند.

 

بنی‌فاطمه با اهمیت مسئله پژوهش و مطالعه برای تولید آثار برجسته و فاخر تاکید کرد و گفت: طالب زاده خدمات فرهنگی شایسته‌ای داشت و همچون شهید آوینی پیرو خط امام خمینی (ره) بود، زمانی پیام رهبری را شنید از آمریکا برگشت تا در سایه رهبری امام راحل به مردم بپیوندد.

 

کد خبر 1172969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha