نگاه دستگاه های اجرایی به جامعه عدالت محورانه باشد

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه نگاه ها باید عدالت محورانه باشد، گفت: این مهم به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید شده است.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شهرستان جهرم از ظرفیت نیروی انسانی مطلوبی برخوردار است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: بدین منظور در نظر داریم یک شورای راهبردی را تشکیل داده تا مسائل کلان شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظرها را باید در جلسات خصوصی حل کرد و آن را به جامعه نکشاند، بیان کرد: باید به مردم امید داد و آنها را در جریان مسائل و برنامه های در دست اجرا، قرار داد.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه از راه هایی که می تواند به توسعه شهرستان کمک کند همدلی بیشتر است، عنوان کرد: عملکردها باید به اطلاع مردم رسانده شود تا باعث امیدواری بیشتر در میان آنها شود.

 

وی با تاکید بر توسعه متوازن و عدالت در توزیع امکانات، خاطرنشان کرد: در کنار توجه به توسعه شهر، باید به بخش ها و روستاها نیز توجه ویژه شود.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه ها باید عدالت محورانه باشد، تصریح کرد: این مهم به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید شده است.

 

 

کد خبر 1173018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha