توجه به نیازهای بنیان خانواده لازم است/سفر رئیس جمهور به اصفهان

مرتضوی با اشاره به هدف گیری دشمن برای تخریب بنیان خانواده گفت: توجه به نیازهای این نهاد در برابر تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «رضا مرتضوی« شامگاه شنبه(17 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری اصفهان به تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: تخریب و تحریف بنیان خانواده با ارائه برنامه های ضد فرهنگی از سوی دشمن از جمله تهدیدهای امروز کشور است.

استاندار اصفهان افزود: توجه به نیازهای این نهاد در برابر تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی لازم است تا دستگاه های اداری و خدماتی تلاش و همت ویژه خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان کمتر از واقعیت موضوع خبردارند، تصریح کرد: بی توجهی نسبت به ارزش ها و اقعیت های جامعه و نیرنگ دشمن باعث شده آنان از مسیر واقعی دور شوند.

 

مرتضوی اجرای فعالیت های فرهنگی و توجه به نسل جوان و نوجوان و جذب آنان خاطرنشان کرد: یک برنامه قرآنی ماه مبارک رمضان در چهارباغ اصفهان و ارائه خدمات فرهنگی جذابیت برای مردم داشت و بسیاری با سلایق مختلف

جذب این برنامه شدند.

وی اضافه کرد: تداوم چنین برنامه هایی لازم و نیاز به توجه نسبت به سلایق مختلف است و از طرفی رسانه ها نیز این همت و تلاش های دستگاه های فرهنگی را منعکس کنند.

 

استاندار اصفهان با اشاره به شعار سال گفت: تحقق این موضوع نیز عزم عمومی و مشارکت بالای دستگاه های اجرایی را می طلبد و باید انگیزه لازم ایجاد شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرک علمی و تحقیقاتی، خاطرنشان ساخت: نهادهای علمی و اجرایی در این حوزه نقش مهمی دارند.

نماینده دولت سیزدهم در استان اصفهان همچنین به حذف ارز ترجیهی اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدام دولت و مشکلات احتمالی آن برای آینده کشور موثر است و رئیس جمهور بسیاری از معضلات در اجرای کار را پذیرفته تا واقعیت

ها اجرا و حق مردم ادا شود.

 

سفر رئیس جمهور به اصفهان

 

وی با اشاره به سفرهای هیات دولت به استان های کشور، گفت: یکی از برنامه های پیش روی استان اصفهان همین سفر است که تمهیدات و جلسات لازم انجام و مصوبات خوبی مورد پیش بینی قرار گرفته است.

مرتضوی با اشاره به اولویت در تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: 72 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای 50 درصد پیشرفت اصفهان نیاز است که از بین این موارد، طرح های مهمتر انتخاب شده اند تا زودتر تکمیل شوند.

وی ادامه داد: پیش بینی و پشتیبانی از سفر رئیس جمهور توسط نهادهای اداری و مربوطه انجام شود تا این کار مهم نیز انجام و ثمره آن به مردم برسد.

 

کد خبر 1173035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha