برگزاری آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت

آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سطوح مختلف دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول به صورت حضوری فردا جمعه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

«اشرف السادات ارمکان»، مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی سال تحصیلی 1402-1401 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ، عنوان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته، آزمون ورودی داوطلبان سطح 2، سطح 3 و بازپذیری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: آزمون ورودی سطح 4 و دوره عالی فقه و اصول به صورت متمرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد

.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه آزمون مجازی سال تحصیلی 1402-1401 به صورت دو مرحله ای اجرا می‌شود، گفت: مرحله اول به صورت آزمایشی است که عصر روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 برگزار می‌شود.

 

ارمکان تصریح کرد: این آزمون صرفاً یک آزمون شبیه‌سازی شده آزمون اصلی است تا داوطلبان با نحوه ورود و شرکت در آزمون مجازی آشنا شوند و نسبت به رفع ابهامات و مشکلات نرم افزاری اقدامات انجام شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت در این آزمون برای همه داوطلبان سطح 2 و3 و بازپذیری الزامی است، یادآور شد: به شرکت‌کنندگان آزمون آزمایشی 10 امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت که به امتیاز آزمون اصلی آنها اضافه خواهد شد.

 

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه آزمون اصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز جمعه 23 اردیبهشت 1401 به صورت مجازی و از ساعت 9 صبح در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: کارت آزمون ورودی ار روز شنبه 17 اردیبهشت در سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ قابل دریافت است.

 

کد خبر 1173048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha