قراراگاه عدالت اقتصادی در اصفهان تشکیل شد

جان نثاری در شورای اداری اصفهان گفت: قراراگاه عدالت اقتصادی در راستای سیاست های دولت و حذف ارز ترجیهی در اصفهان تشکیل شده که نیازمند همکاری همه دستگاه های اداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا جان نثاری« شامگاه شنبه(17 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری اصفهان به حذف ارز ترجیهی و پیشگیری از قاچاق و اسراف در بیت المال اشاره کرد و اظهارداشت: این اقدام دولت فرصت های زیادی مثل مبارزه با فساد و رانت را به ارمغان خواهد آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: قراراگاه عدالت اقتصادی در راستای سیاست های دولت و حذف ارز ترجیهی در اصفهان تشکیل شده که نیازمند همکاری همه دستگاه های اداری است تا علاوه بر اطلاع رسانی و تبیین واقعیت ها تسریع در خدمت رسانی انجام شود.

 

وی ادامه داد: باید واقعیت های این اقدام برای مردم روشن شود تا برخی به دلایل سیاسی سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات را نداشته باشند و دولت مورد تخریب به دلیل یک اقدام اساسی قرار نگیرد.

جانثاری با بیان اینکه مشکلات متعددی در اجرای طرح ها و برنامه ها وجود داشته، اذعان داشت: برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها سختی های زیادی را دولت متحمل شد ولی کارها انجام گرفته که نباید این مسائل را نادیده گرفت.

 

توجه به نیازهای شهرستان ها در سفرها

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان نیز در این جلسه به نیازهای و دغدغه های شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: این دغدغه و نیازهای هر منطقه مورد بررسی و راهکار ارائه می شود.

«مصطفی خضری« ادامه داد: نیاز محوری و منطقه محوری در رفع چالش ها و مشکلات موثر بوده و توانسته در سفرهای شهرستانی به رفع مشکلات کمک کند.

 

وی با بیان اینکه در شورای اداری موضوعات مورد بررسی و عملیاتی می شود، تصریح کرد: دانش بنیان و توسعه اقتصادی دو مولفه مهمی است که باید برای آن راهکار و برنامه جدی ارائه شود.

به گفته خضری باید موانع پیش روی اقتصاد دانش بنیان برداشته شود و در استان اصفهان ظرفیت های توانمند در این راستا بکارگیری شوند.

 

کد خبر 1173055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha