آغاز رزمایش جهادگران فاطمی استان خوزستان

همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی استان خوزستان با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، همزمان با سراسر کشور، رزمایش جهادگران فاطمی استان خوزستان با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، مدیریت بحران و حاشیه نشینی آغاز شد.

 

«سردار حسن شاهوارپور» شب گذشته مراسم آغاز به کار رزمایش جهادگران فاطمی سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: با همت بسیجیان و نیروهای جهادی عزم محکمی برای خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع محرومیت در سطح خوزستان وجود دارد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: چند سالی است که بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم، روستاها و مناطق حاشیه شهرها در حال خدمت‌رسانی هستند و این امر را به عنوان افتخار، کار جهادی و عبادت برای خود تلقی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه این اقدامات تأثیرات بسزایی را در حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها داشته است اضافه کرد: جهادگران بخشی از این اقدامات را در حوزه عمرانی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها انجام می‌دهند و امیدواریم نوجوانان از این طریق با فرهنگ جهادی آشنا شوند و بتوان این حرکت بزرگ را توسعه و حتی به کشورهای دیگر تعمیم داد.

 

این رزمایش از (۱۷ تا ۲۷ ازدیبهشت) به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی با اولویت قرارگاه‌های عملیات جهادی در سراسر کشور به ویژه محلات و روستا‌ها، عهده‌دار اجرای این رزمایش خواهند بود.

 

کد خبر 1173059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha