تقویت کانون ‌های مساجد یکی از رویکردهای اصلی شبکه رابطین فهما است

حسن زاده بابیان اینکه تقویت کانون ‌های مساجد یکی از رویکردهای اصلی شبکه رابطین فهما به شمار می رود گفت:رابطین فهما با حضور مستمر در کانون ها باید در جریان فعالیت ها اجرا شده قرار بگیرند و مشکلات و دغدغه های کانون را به گوش مسئولین مربوطه انتقال دهند.

«محمدرضا حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: راه اندازی این شبکه این فرصت را به وجود آورده است تا مردم با عملکرد و فعالیت های کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد آشنا شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: افرادی که به عنوان رابطین کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد انتخاب شده اند باید در ارتقاء و انجام فعالیت ها پیشتاز باشند و مشکلات کانون های حوزه خود را برطرف کنند.

 

وی بابیان اینکه تقویت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از رویکردهای اصلی شبکه رابطین فهما به شمار می رود تصریح کرد: رابطین فهما با حضور مستمر در کانون های فرهنگی هنری باید در جریان فعالیت ها اجرا شده قرار بگیرند و مشکلات و دغدغه های کانون را به گوش مسئولین مربوطه انتقال دهند.

 

حسن زاده بابیان اینکه شبکه رابطین فهما ارتباطات بین کانون ‌های فرهنگی هنری را تسهیل و تسریع کرده است گفت: از زمان راه اندازی شبکه رابطین فهما فعالیت‌های کانون‌ های فرهنگی هنری روند رو به رشد قابل توجهی به خود گرفته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، تلاش برای فعال کردن کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد از طریق رابطین کانون ‌ها، ثبت فعالیت ‌ها در شبکه را از جمله اقداماتی دانست که لازم است از سوی رابطین کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه فضای مجازی در جامعه بیشتر مورد استفاده است لازم است کانون های مساجد تمرکز بر نقش آفرینی فرهنگی در فضای مجازی داشته باشند.

 

کد خبر 1173063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha