لزوم شناخت اولویت ها در رفع محرومیت ها/ فلسفه گروه های جهادی از بین بردن فقر است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این را که بعضی می گویند نیروهای جهادگر نیروهای ارزان قیمت هستند را یک ریال هم قبول ندارم و این دیدگاه، لیبرالی است و فلسفه گروه های جهادی از بین بردن فقر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، یکشنبه( ۱۸ اردیبهشت‌) در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج جهادسازندگی با باین اینکه بزرگترین دشمن ما آمریکا و صهیونیست ها هستند که برای بقای خود همه غرب را دور خود جمع کردند؛ افزود: همانگونه که با این دشمن سرسختی و دشمنی می کنیم؛ بیش از آن در درون کشور دشمن فقر و محرومیت هستیم. برابر فقر می ایستیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فلسفه گروه های جهادی را دشمنی با فقر و محرومیت عنوان و بیان کرد: عمده فقر به دلیل عدم مدیریت صحیح به وجود آمده و یکی از مؤلفه های اصلی تشکیل این حرکت عمیق فرهنگی یعنی پدیده جهادگران، از بین بردن فقر و محرومیت است که این محرومیت در شأن انقلاب نیست.

 

 

وی تصریح کرد: برای برطرف کردن محرومیت و فقر نیازمند مثلث « اعتقاد قلبی و حسن ظن به خداوند و دستورات معصومین؛ انقلابی گری منهای محافظه کاری و جهادی عمل کردن» هستیم و اساس جهادی عمل کردن با تدبیر هوشمندانه و عالمانه و با برنامه عمل کردن و دانستن اولویت ها است که اگر به دنبال رفع محرومیت باشیم و قرارگاه تشکیل دهیم اما اولویت ها را ندانیم به خطا رفتیم و نیروی انسانی و منابع را از بین برده و مردم را مشغول کردیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با برشمردن اولویت های محرومیت زدایی که در رأس آن حل مشکل آب است؛ در ادامه با بیان اینکه ما با پتروشیمی و منطقه آزاد مخالف نیستیم زیرا آن نیز ثروت آور و اشتغال آفرین است اما چقدر هزینه دارد؟ سفره مردم در این چند سال چه باید باشد؟

 

وی ادامه داد: کسانی که شعار سال را فقط در سربرگ اداری خلاصه کردند و دستورارت رهبری در خصوص نامگذاری سال ها را روی زمین گذاشتند فردای قیامت خواهیم دید که باید پاسخگو باشند.

 

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه ساخت مسکن نیز از اولویت ها است و با بیان اینکه حاشیه نشینی امروز در کرمان یک شوخی شده است اما در سیستان و بلوچستان بزرگترین حاشیه نشینی کرمان ساماندهی شده است؛ افزود: حاشیه نشینی خاستگاه دشمن برای برهم زدن قاعده امنیت روانی جامعه است. 

 

 

وی اهدای جهیزیه برای کم به زندگی زوج های جوان، اشتغال خرد، مسائل فرهنگی را از دیگر اولویت های سپاه ثارالله دانست و با تأکید بر حفظ مراقبت از فرهنگ به موازات تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی؛ خاطرنشان کرد: این را که بعضی می گویند نیروهای جهادگر نیروهای ارزان قیمت هستند؛ را یک ریال هم قبول ندارم و این دیدگاه، لیبرالی است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: نگاه ما به این انسان‌های بزرگ، نگاه حقیقت دین است و نگاه برکت، عزت و شرف و بزرگی و ... است و مقام معظم رهبری راهیان نور، گروه‌های جهادی و حلقه‌های صالحین را کارهای عمیق فرهنگی برشمردند.

 

 
وی اظهار کرد: مهار نفس از ارکان کار جهادی است و شاهد کارهای فرهنگی در روستاها هستیم و این هرچند کافی نیست اما شروع خوبی است و برطرف کردن ناامیدی و محرومیت از کارهای مورد رضایت خداوند است و نمی توانم گمنامی جهادگران در سیل جنوب را فراموش کنم.

 

کد خبر 1173086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha