معلم فداکار سنندجی با وجود بیماری سخت، به آموزش دانش‌آموزانش مشغول است

گشسب بانو ملایی یکی از جلوه‌های معلمی استان کردستان است که با وجود داشتن بیماری سخت و توصیه پزشکان برای استراحت، همچنان با عشق و علاقه و حضور در کلاس درس به آموزش دانش آموزانش مشغول است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عرصه تعلیم و تربیت کشور عزیزمان ایران، همیشه شاهد فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی معلمانی است که با دستان پر مهر خود و به صورت گمنام به تربیت و پرورش آینده‌سازان این مرز و بوم مشغول بوده و شمع وجودشان گرما بخش بوستان دانش است.

 

 

در استان فرهنگی کردستان نیز  معلمان فداکاری در سنگر مقدس آموزش و پرورش به نقش‌آفرینی پرداخته و با بذل جان، مال و اندوخته‌های خود در راستای شکوفایی استعدادهای خدادادی دانش‌آموزان این خطه از میهن اسلامی تلاش کرده‌اند و گشسب بانو ملایی، نمونه‌ای از جلوه‌های ویژه معلمی استان است که عاشقانه با وجود بیماری سخت مشغول خدمت به دانش‌آموزانش است.

 

 

این معلم فداکار در دبستان علم و دین آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و در پایه دوم ابتدایی علیرغم درگیری شدید با بیماری صعب‌العلاج، هر روز به کمک فرزندش و با شرایط بسیار سخت در کلاس درس حضور می‌باید و 32 نفر  از دانش‌آموزان کلاسش را با خوش رویی و علاقه آموزش می‌دهد.

 

 

گشب بانو ملایی معلمی با 28سال سابقه خدمت است که بخش اعظم آن را در روستای شهرستان‌های بیجار، موچش و سنندج گذارنده و چهار سال اخیر موفق به حضور در مدارس شهری ناحیه دو شده است که آن هم علیرغم امتیاز بالا شخصا علاقمند به حضور در کلاس‌های درس مناطق کم برخودار و حاشیه می باشد تا بتواند وظیفه معلمی خود را در این مناطق به بهترین وجه نشان دهد.

 

 

این معلم فداکار علی رغم توصیه پزشکان مبنی بر عدم حضور در کلاس درس و مشکلات عدیده ناشی از گسترش بیماری به دلیل حضور دانش‌آموزان در ایام آموزش‌های حضوری، به سختی در کلاس درس حاضر می‌شود و دلیل آن را تنها عشق به معلمی و دانش آموزان می‌داند.

 

 

این همان عشق، شور و شعور معلمی است که در نهاد بسیاری از معلمان فرهیخته وجود دارد اما برخی با گذشتن از جان خود این چنین صحنه‌های بدیعی از جلو ه های معلمی را در ذهن جامعه و دانش آموزان این دیار بر جای می‌گذارند، گشسب بانو ملایی یکی از هزاران معلم این کشور بزرگ است که شایسته تقدیر و احترام است.

 

 

در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تبریک هفته معلم، از اهتمام، زحمات و تلاش‌های ارزشمند این معلم عزیز و فداکار و کلیه مدافعان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال برای این بانوی مهربان صحت، سلامتی و توفیق روز افزون مسالت می‌نماییم.

کد خبر 1173090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha