رزمایش جهادگران فاطمی در زنجان آغاز شد

سردار کرمی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور یک هزار و ۲۸۱ جهادگر در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، کمک‌های مومنانه، پزشکی به مدت ده روز برای خدمت ویژه‌تر در مناطق محروم اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه‌انصارالمهدی(ع) استان زنجان امروز در رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه‌ها به صورت جهادی وارد عمل شده است، اظهار کرد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند.

 

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد:  بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، موثرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده‌اند و در مقابل تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمنان پیروز میدان بودند و فتنه‌های دشمنان راختثی کردند.

 


سردار جهانبخش کرمی افزود: بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند و در صحنه عمرانی، آبادانی، سازندگی، پروژه‌های بسیار مهمی  را در کشور توسط بسیج اجرا شده است و نیز در اقتصاد مقاومتی به معنویات رهبری عمل کرده‌اند.

 


وی با اشاره به اینکه در سازندگی، محرومیت زدایی، سالانه هزاران پروژه به ویژه در مناطق محروم اجرا می‌شود، عنوان کرد: بسیجیان مخلص خدا تابلوی زیبایی از خود به نمایش گذاشته‌اند، به گونه‌ای که در کمک به وزارت بهداشت در قطع زنجیره کرونا جزء مدافعان صف اول مقابله با این ویروس بودند.

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تاسیس بسیج سازندگی در دوم اردیبهشت ماه سال ۷۹ اشاره و خاطر نشان کرد: امروز به شکر خدا ده‌ها هزار گروه‌ جهادی در کشور سازماندهی شده‌ و در استان زنجان نیز یک هزار و ۲۸۱ گروه جهادی سازماندهی‌ شده است که در راستای اقتصاد مقاومتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزش، علمی‌ کارهای بسیار ارزشمندی را اجرا کرده‌اند.

 


وی ادامه داد: در کنار بسیج سازندگی همه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای زمینی و حتی قرارگاه‌های منطقه‌ای در محرومیت زدایی‌ به ویژه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم وارد میدان شدند و امروزه هم این لشکر مخلص خدا را  همیشه در صحنه می‌بینیم و خواهیم دید.

 


رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در سپاه‌ انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز برگزار شد.

 


استان زنجان یک هزار و ۲۸۱ جهادگر عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، کمک‌های مومنانه، پزشکی و... دارد که به مدت ده روز ویژه‌تر در صحنه حضور خواهند یافت و به مردم و به ویژه مناطق محروم خدمات رسانی خواهند‌ کرد

کد خبر 1173158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha