بازدید رییس دانشگاه بلگراد  از موزه  هنرهای معاصر تهران

سفیر صربستان و رییس دانشگاه بلگراد به همراه روسای چهار دانشکده‌ این دانشگاه از نمایشگاه پنج گنج و موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دراگان تودوروویچ سفیرجمهوری صربستان و ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد به همراه  ولادیمیر پیرویچ  رییس دانشکده مهندسی مکانیک، نبویشا بویوویچ رییس دانشکده مهندسی، معماری  و حمل و نقل، ولادیمیر چتکوویچ رییس دانشکده علوم اجتماعی  و زروان میرکوویچ رییس دانشکده حقوق از موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه پنج گنج بازدید کردند.


در این بازدید ولادان جوکیچ رییس دانشگاه بلگراد گفت: آثاری که در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود از شاهکارهای هنر مدرن جهان هستند. معماری موزه نیز اقتباسی از معماری مدرن و سنتی است و استفاده همزمان از معماری سنتی و مدرن در طراحی و ساخت آن بسیار جذاب و معماری آن را خاص و منحصر بفرد کرده است.


همچنین دراین بازدید دراگان تودوروویچ سفیر جمهوری صربستان گفت: از دیدن آثار هنرمندان ایرانی لذت بردم و در بسیاری از این آثار نقاط مشترکی در زبان و بیان دیده می شود. همچنین آثاری که در باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود از آثار منحصر بفرد هنرمندان ایران و جهان است.

کد خبر 1173172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha