حجت الاسلام حسنی حلم گفت: اختتامیه جشنواره اذان منتظران روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) در سالن جلسات استانداری همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام «سیدمرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  اختتامیه جشنواره اذان منتظران با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه های متولی چون آموزش و پرورش، صدا و سیما، فرهنگ  و ارشاد اسلامی، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و دیگر ادارات روز پنجشنبه (22 اردیبهشت)  در سالن جلسات استانداری همدان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: در این مراسم از برگزیدگان مسابقه اذان دانش آموزی دعوت به عمل آمده و آثار برگزیده شده در این جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در روز اختتامیه نمایشگاهی از آثار منتخب شامل رشته های خوشنویسی، گرافیک، نقاشی و… برگزار خواهد شد تا مدعوین بتوانند آثار منتخب را مشاهده  کنند.

 

حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد: بیش از دوهزار و صد اثر با موضوعات فرهنگی، هنری، ادبی و… از تمام نقاط کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که جزء مهمترین رویدادهای استانی در سطح کشوری بوده است.

 

دبیر جشنواره فرهنگی هنری اذان منتظران گفت: علاقمندان آثار خود را در سه محور علمی (پایان نامه ها، مقالات و تحقیقات و پژوهش های علمی با موضوع فلسفه آثار و کارکردهای اذان)، ادبی (داستان، خاطره و شعر) و هنری (موشن گرافی، کلیپ و مستند کوتاه، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی) به دبیرخانه جشنواره و به نشانی اینترنتی http://azan.namaz.ir ارسال کردند.

 

وی افزود: کار داوری مقالات و آثار ادبی از پنجم بهمن آغاز شد و کار بررسی آثار هنری ارسالی به این جشنواره نیز از ۱۳ بهمن در سال گذشته بررسی شد.

 

وی اظهار داشت: به طور قطع برگزاری این جشنواره فضای معنوی و اثرات وضعی خاصی را در سطح استان ایجاد می کند به نحوی که اجرای این رویداد مهم ملی و معنوی در استان را به فال نیک می‌گیریم.

 

کد خبر 1173176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha